Procurement Specialist with German - Remote

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Având un spirit de startup și peste 90.000 de minți curioase și curajoase, avem experiența necesară pentru a aprofunda cele mai mari mărci din lume – și ne distrăm făcând asta. Acum, vă numim pe toți cei care încalcă regulile și cei care asumă riscuri care văd lumea diferit și sunt suficient de îndrăzneți pentru a o reinventa. Vino, transformă-te cu noi.


Invitare candidaturi pentru rolul de Specialist Achizitii – Senior Process Associate - Germana


Organizația de achiziții este responsabilă să furnizeze servicii profesionale persoanelor juridice operate de clienții afiliați din 31 de țări. Domeniul de aplicare include procesul de asistență pentru achiziții indirecte de la capăt la capăt, managementul principal al furnizorului, crearea cererilor de achiziție și a comenzilor, emiterea facturii și rezolvarea reținerii.


Responsabilitati

• Mențineți baza de date principală a furnizorilor, creați cereri de achiziție și comenzi, asigurați-vă că bunurile și serviciile sunt primite

• Persoană de contact pentru echipele de aprovizionare în ceea ce privește rezolvarea oricăror probleme complexe cu cererile și comenzile de achiziție, investigarea și rezolvarea deficiențelor cu părțile interne.

• Lucrați îndeaproape cu partenerii de aprovizionare/de afaceri la procesarea articolelor restante și a cerințelor specifice.

• Conduceți comunicarea interfuncțională cu mai multe operațiuni și funcții de aprovizionare/finanțare la cele mai înalte standarde profesionale.

• Initiaza imbunatatiri de proces, executa proiecte legate de standardizare, imbunatatire a calitatii, conformare sau simplificare.

• Participați la migrari sau implementări de sistem, construiți și mențineți documentația DTP și alte procese.

• Sprijinirea pregătirii metricilor și analizei investigațiilor.


Calificări

• Fluență scrisă și verbală în engleză și germană (nivel minim B2)

• Bună înțelegere a practicilor de achiziții în legătură cu Procure to Pay și Accounts Payable.

• Licență de la o universitate sau colegiu acreditat.

• Abilitatea de a anticipa și rezolva provocările, problemele complexe.

• Abordare flexibilă cu un puternic spirit de echipă.

• Stilul profesional în îngrijirea clienților business.

• Conformitate și atitudine de control.

• Cunoștințe Excel și Outlook.

• Cunoașterea platformelor ERP (SAP/Oracle).


Ce oferim pentru tine?

• Salariu atractiv;

• Oferte de muncă stabile - contract de muncă

• Lucrați într-un mediu multicultural și divers cu angajați din peste 30 de țări

• Traininguri profesionale Genpact și oportunități mari de dezvoltare a carierei

• Mediu de lucru prietenos (Premiul pentru cel mai bun birou 2015)

• Acces gratuit la platforma noastră de învățare premiată

• Beneficii precum sală de sport, cantină, coafor și centru medical, toate situate convenabil în campusul de birouri


Genpact este un angajator cu șanse egale și ia în considerare candidații pentru toate pozițiile, indiferent de rasă, culoare, religie sau convingeri, sex, vârstă, origine națională, statut de cetățenie, stare civilă, statut militar/veteran, informații genetice, orientare sexuală, identitate de gen, handicap fizic sau psihic sau orice altă caracteristică protejată de legile aplicabile. Genpact se angajează să creeze un mediu de lucru dinamic care prețuiește diversitatea și incluziunea, respectul și integritatea, concentrarea către clienți și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.genpact.com.

Urmărește-ne pe Twitter, Facebook, LinkedIn

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Genpact pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Genpact pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Genpact locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?