Descrierea Companiei
WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) este lider global în managementul proceselor de afaceri (BPM). WNS oferă valoare de afaceri pentru peste 400 de clienți la nivel mondial, combinând excelența operațională cu expertiză profundă în domeniile cheie ale industriei, inclusiv servicii bancare și financiare, consultanță și servicii profesionale, asistență medicală, asigurări, producție, vânzare cu amănuntul și bunuri ambalate de consum, transport maritim și logistică, telecomunicații. , Călătorii și Utilități.
Despre WNS Romania:
WNS România este un furnizor lider de soluții BPM end-to-end în Europa. Suntem partener strategic pentru clienții noștri pentru a oferi o gamă completă de procese de afaceri de la bază până la complexe.
Înțelegem afacerile europene menținând în același timp un context global. Am susținut această declarație încă de la începuturile noastre în 2008.
Capacitățile noastre de bază sunt în jurul limbilor germană, italiană, spaniolă, franceză și engleză în serviciile de interacțiune cu F&A, achiziții și servicii clienți. Avem peste 11 clienți și peste 450 de angajați în mai multe industrii precum: asigurări, călătorii și agrement, producție, informații despre piață, muzică și divertisment și minerale de specialitate.
Suntem cel mai admirați pentru oamenii noștri, abordarea parteneriatului, performanța și expertiza în domeniu.
O sa iti placa:
- Bonusuri pentru rezultatele tale
- Un birou grozav, o atmosferă prietenoasă și un mediu multinațional
- Gamă largă de opțiuni de dezvoltare și formare (inclusiv abilități soft și cursuri de limbă)
- Cafea și fructe gratuite pentru a vă menține plin de energie, dar și acoperire medicală
- Bookster și Beneficii Online pentru ca tu să te bucuri de hobby-urile tale
Descrierea postului
- Asistați cumpărătorul senior să coordoneze și să revizuiască performanța procesului de documente cu clientul în mod regulat
- Coordonați cu mai multe echipe regionale situate în larg
- Revizuirea cererilor de achiziție: procesați/validați cererile de achiziție și avansați-le în diferite cozi pentru procesare
- Generați o varietate de comenzi de achiziție (PO): Cataloage, Punch Out, PR-uri cu cotații etc.
- Modificați și modificați comenzile de achiziție după cum este necesar. Transmite diferite documente (OP-uri etc.)
- Creați cerere de ofertă (RFQ): căutați informații de la client și părțile interesate cheie cu privire la răspunsul furnizorului și urmați orice instrucțiune specială menționată în cererea de achiziție
- Colaborați cu furnizorii pentru a răspunde în timp util la cererile de ofertă
- Mențineți valorile, tablourile de bord și analiza proiectelor
Calificări
- De preferat experiență în achiziții indirecte și aprovizionare
- Nivel avansat de germana si engleza
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă
- Excelente abilități de gândire critică și analitică
- Cunoștințe E – Sisteme de achiziții SAP, MS Project, Excel, Word, Power point, MS Access
- Experienta in SRM, Oracle - ar constitui un avantaj
- Deschis călătoriilor la nivel global pentru sprijinirea diferitelor proiecte