Professional Services Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor cu tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază interesantă de creștere și expansiune rapidă și căutăm un Manager de Servicii Profesionale care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!


Acronis oferă Servicii profesionale Furnizorilor noștri de servicii și utilizatorilor Enterprise pentru a ajuta la proiectarea, integrarea, implementarea și operarea continuă a soluțiilor de backup, recuperare în caz de dezastru, stocare, sincronizare și partajare a fișierelor, monitorizare și alte soluții de protecție a datelor Acronis. Ne mândrim să oferim servicii și rezultate de înaltă calitate și credem că succesul partenerilor noștri depinde în mod invariabil de capacitatea noastră de a oferi protecție cibernetică fiabilă și completă și servicii de recuperare rapidă pentru medii virtuale, fizice, mobile și cloud.


Pe măsură ce continuăm să creștem și să ne extindem, una dintre pozițiile cheie pe care căutăm să le angajăm este Managerul de Servicii Profesionale, care va fi singurul punct de contact și resursa tehnică cheie pentru parteneri și clienții finali pe întreg ciclul de viață al proiectului (prevânzare, livrare). , managementul tehnic al contului), promovarea și susținerea inițiativelor care oferă o stabilitate mai mare și sporesc satisfacția clienților, toate în același timp conducând obiectivele MRR.


Căutăm un expert în tehnologie experimentat care să ajute la poziționarea, implementarea și menținerea soluțiilor de top de protecție cibernetică, backup și continuitate a afacerii pentru clienții Acronis. Managerul de servicii profesionale pentru echipa de servicii profesionale va avea un rol instrumental și va avea un impact asupra succesului afacerii Acronis. Candidatul ideal va fi auto-motivat cu succes dovedit în gestionarea infrastructurilor complexe pentru a ajuta clienții să folosească eficient soluțiile software pentru întreprinderi și se simte confortabil într-un mediu de lucru tehnic dinamic, cu o bază de clienți în creștere rapidă. Acest candidat trebuie să fie organizat, analitic și capabil să lucreze într-un mediu de echipă și trebuie să aibă capacitatea de a gestiona mai multe priorități într-un mediu cu ritm rapid. Și la fel ca orice altă poziție la Acronis,


Vă rugăm să rețineți că aceasta este o poziție de colaborator individual și nu include activități de gestionare a persoanelor.


Ce vei face


  • Dezvoltați și mențineți cunoștințele actualizate și experiența practică cu produsele și serviciile Acronis
  • Dezvoltați o relație de încredere cu echipele IT / Operațiuni / Suport ale clientului la toate nivelurile
  • Descoperiți mediul clienților, ajutați la dezvoltarea politicilor eficiente de backup și continuitate a afacerii cu ajutorul software-ului Acorns
  • Consultați clienții cu privire la caracteristicile produsului, oferiți informații despre foaia de parcurs al produsului și programul de întreținere și evenimente ale instalațiilor Acronis DC, implicați clientul în evaluarea lansărilor de noi produse
  • Creșteți și promovați rezolvarea problemelor tehnice experiența clienților cu echipele Acronis Support, R&D și Data Center Operations
  • Elaborați rezumate executive interne și orientate către clienți Acronis, dezvoltați rapoarte de analiză a cauzei principale
  • Colectați cerințele clienților, recomandați caracteristici suplimentare, configurații și modificări de procesat pentru a le rezolva
  • Elaborare oferte pentru serviciile suplimentare pe care clientul le poate solicita, redactare contract in colaborare cu echipa juridica
  • Actualizați clientul în mod regulat cu privire la progresul lucrărilor privind cazurile de asistență, incidentele și solicitarea de funcții
  • Participați la seminarii web, evenimente în afara site-ului și conferințe din industrie, oferiți ajutor pentru dezvoltarea organizației PS prin gestionarea proiectelor interne


Ce aduci (experiență și calificări)


  • 3+ ani de experiență practică în configurarea și/sau operarea sistemelor complexe de întreprindere (infrastructură virtualizată. ERP, inventar, BSS/OSS etc.)
  • Experiență aprofundată de administrare/depanare cu virtualizare on-premise (VMware ESX, Microsoft Hyper-V), platforme și servicii cloud și SaaS, Windows Server și rețea
  • Administrare Linux de bază / experiență de depanare: scripting bash, rețea, FW și analiză de jurnal
  • Cunoștințe de bază / experiență cu PgSQL, aplicații / servicii de afaceri Microsoft (SQL / Hosted Exchange/AD/Office 365), Oracle SQL
  • Cunoștințe de bază / experiență cu tehnologiile de inteligență artificială/învățare automată și domeniul de aplicabilitate
  • Cunoaștere puternică a principiilor Fundației ITIL, certificarea este un plus
  • Excelente abilități de gestionare a relațiilor, comunicare, interpersonale și prezentare
  • Posibilitatea de a călători până la 30% din timp, inclusiv la nivel internațional
  • Experiența în proiectarea / administrarea de medii virtualizate Microsoft Hosted Exchange, Microsoft SQL, Virtuozzo / Citrix / Oracle reprezintă un plus
  • Experienta cu solutii de backup si/sau de continuitate a afacerii reprezinta un avantaj. Experiența cu Acronis Backup 12.5 sau 15 este un avantaj enorm
  • Limba engleza fluenta (atat scris cat si verbal)
  • Vă rugăm să trimiteți CV-ul și cererea în limba engleză.


Cine suntem noi


Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.


Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.


Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Acronis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Acronis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Acronis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?