Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Employment type:Regular
Employment time:Full-time
Percentage of time the position involves travel:0%
Percentage of time the position allows for working off-site:0%
Job category:Management
Job industry:Other - Not Specified
Description
Raspunderi generale:
•Sa conduca si sa implementeze proiecte regionale ca lead din partea IT si sa ofere suport acolo unde este nevoie de dezvoltarea de solutii locale.•Sa implementeze si sa administreze site-urile Intranet si Internet ale DHL.•Sa comunice cerintele tehnice, sa analizeze si sa aprobe toate documentele si aplicatiile dezvoltate local de departamentul IT si alte departamente.•Sa ofere suport si sa conduca migrarea si implementarea sistemelor pe serverele Intranet/Internet (aplicatii si documente dezvoltate local).•Intretinerea conform specificatiilor si cerintelor utilizatorului a Intranetului local si cel dezvoltat regional (iShare/eShare) pentru sistemul calitatii, informatii si instrumente comerciale, rapoarte financiare si de operatiuni, informatii de resurse umane.•Sa instaleze, administreze si sa ofere suport pentru urmatoarele aplicatii: SUN Systems, Vision XL, Collect, Declaratia, Duty Billing.•Sa dezvolte implementeze si administreze instrumente informationale specifice si sisteme de raportare pentru afacere conform specificatiilor si cerintelor utilizatorilor.•Sa participe activ si/sau sa conduca dupa caz sedinte periodice cu managementul sau cu alte persoane relevante din companie in scopul informarii acestora.•Sa fie apelabil in situatiile de urgenta pentru suport pe telefon, iar in cazul in care situatia nu se poate rezolva sau devine critica sa se deplaseze acolo unde este necesar si sa o remedieze.•Proiectarea conform specificatiilor si cerintelor, acordarea de suport tehnic pentru bazele locale de date si rapoarte privind rezultatele din vanzari. Asigurarea consistentei si acuratetei informatiilor continute in aplicatiile mentionate.•Asigurarea inchiderilor de luna, de saptamana, suport pentru printarea facturilor (unde este cazul) si pentru generarea rapoartelor din START pentru echipa de vanzari, marketing si key accounts.Skills & experience
Cunostinte/skill-uri necesare:
•HTML, PERL, PHP, SQL, SHELL (bash, C, Korn), JavaScript.•Cunostinte avansate baze de date MySQL si MSSQL, MS Excel, MS Access 2003 si urmatoarele versiuni.•Cunostinte avansate de Unibol/SHELL scripting.•Cunostinte avansate de Windows, Linux Server (Windows Server 2012 si urmatoarele versiuni "nice to have").•Cunostinte referitoare la integrari webservices (SoapUI/PHP).•Carnet de conducere categoria B.•Capacitate de comunicare avansata in limba Engleza (scris si vorbit).