Project coordinator & management

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:


• Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
• Experienta de minim 3 ani pe un post similar.
• Limba engleza(scris si vorbit, nivel avansat) este obligatorie;
• Cunoasterea pachetului Ms Office;
• Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
• Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial;
• Capacitatea de a lucra sub stres;
• Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
• Capacitate de organizare a prioritatilor;
• Persoana dinamica, comunicativa, organizata, sociabila.

Descrierea postului:

- Coordoneaza furnizorii si specialistii companiei (arhitectii, inginerii, constructorii etc.)

- Asigura planificarea, stabileste bugetul, si durata de desfasurare a proiectelor

- Emiterea si completarea documentelor necesare in vederea obtinerii autorizatiilor

- Cauta noi modalitati(atractii/ concepte) in vederea imbunatatirii locurilor de joaca

- Gaseste modalitati de imbunatatire a sistemele de operare ale locurilor de joaca

- Se intalneste cu potentiali clienti si colaboratori pentru a discuta ofertele prezentate

- Se prezinta la diverse expozitii relevante pentru dezvoltarea companiei

- Reprezinta compania in contact cu institutiile publice/ autoritatile

- Se asigura ca echipamentele companiei si documentele acesteia respecta legislatia in vigoare

- Coordoneaza importurile companiei

- Pastreaza legatura cu managerii locatiilor pentru a verifica ca nu exista probleme si se implica in rezolvarea problemelor atunci cand exista

- Relationeaza cu toate departamentele companiei atunci cand este necesar

- Creaza rapoarte excel pentru stocuri, cheltuieli etc.

- Achita facturile companiei (Internet Banking)

- Pregateste prezentari

- Creaza texte si articole (descrieri ale locurilor de joaca)

Beneficii:

  • Stabilitate intr-un job ce confera multe abilitati pentru dezvoltare si cariera;
  • Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, mare si dinamica;
  • Tichete de masa;
  • Teambuilding-uri.
  • Salariu competitiv;
  • Bonusuri si cadouri;
  • Asigurare medicala

Descrierea companiei

Gymboland iti ofera experienta dobandita in peste 10 ani de activitate in administrarea locurilor de joaca pentru copii. Avand in prezent 10 locuri de joaca functionale , Gymboland este cea mai mare si dezvoltata companie din acest domeniu, din Romania. Investim in mod constant in locurile de joaca Gymboland pentru a ne asigura ca serviciile oferite respecta cele mai inalte standarde in ceea ce priveste calitatea si siguranta clientilor nostri.

Consideram ca angajatii Gymboland reprezinta cea mai importanta resursa pe care compania noastra o detine si ne mandrim cu echipa noastra formata din colegi tineri si plini de entuziasm.

Daca consideri ca ti se potriveste aceasta pozitie, si ca ti-ar placea sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa aplici pentru aceasta pozitie!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Gymboland SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Gymboland SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Gymboland SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?