Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 4500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Allianz Group.
Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.
Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.
Rolul postului
În acest rol, veți oferi suport și îndrumare cuprinzătoare pentru diferite proiecte, asigurându-vă în același timp că acestea sunt finalizate la timp și în limita bugetului.
Responsabilitati:
- Menținerea proiectelor și a planurilor de reper (agile și tradiționale), planificarea întâlnirilor și atelierelor de lucru, susținerea resurselor și planificarea capacității
- Monitorizați progresul proiectului (de exemplu, starea lucrărilor, cerințele, viteza), costul, bugetul, calitatea, riscurile și alte KPI-uri sau tablouri de bord specifice ale proiectului
- Suport administrativ pentru organizarea și pregătirea întâlnirilor, inclusiv. documentația rezultatelor
- Pregătiți date (brute) în scopuri de raportare, executați rapoarte de proiect (standard), dezvoltați/stabiliți noi rapoarte bazate pe nevoile proiectului și rezumatele executive
- Efectuați activități de cercetare (ad-hoc) și prezentați rezultatele membrilor echipei de proiect
- Configurarea și întreținerea instrumentelor de colaborare (de exemplu, MS Teams) și asigurarea accesului tuturor membrilor proiectului
Abilități funcționale:
Cunostinte de limba engleza (nivel C1)
Utilizarea competentă a MS Office (PowerPoint, Excel, Word, Outlook)
Experiență în raportare (instrumente, procese, șabloane)
Abilitatea de a stabili priorități, de a estima cerințele de timp și de a respecta termenele limită
Motivație ridicată pentru gestionarea și finalizarea sarcinilor într-un mediu complex
Îi place să lucreze într-o echipă distribuită
Abilitati analitice si de planificare
Abilitati organizatorice cu atentie la detalii
Abilitati sociale:
Abilități puternice de comunicare
Mentalitate de jucător de echipă
Stilul practic de lucru proactiv și independent
Fiabil și proactiv
Comportament orientat către client și servicii
Aptitudini adiționale:
Cunoștințe de limba germană reprezintă un plus
Experienta profesionala in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj
Beneficii:
Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:
- Compensație salarială fixă împreună cu beneficii fixe
- Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră
Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.
- Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
- Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
- Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
- Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
- Programe cuprinzătoare de leadership
- Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
- Cursuri de limba germana pentru orice nivel
- Tot ce poți citi cu Bookster!
- Programul de recomandare a angajaților
- Oferte și reduceri exclusive
- Plan de cumpărare de acțiuni
- Alocații pentru evenimente speciale (alocație de naștere, pierderea unui membru de familie)
- Parcare (locuri de parcare limitate, sistem de rezervare)
- Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
- Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
- Program de lucru flexibil
Beneficii Flexi - Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că poate fi atinsă doar prin asigurarea echilibrului dvs. adecvat între viața profesională și viața privată.
- Servicii medicale
- Pensiune privata
- Turism intern
- Experiențe inteligente
- Tichete de masă
- Bonuri de transport
- Eveniment cultural
- Telemunca
- Cadouri și cadouri
- Donații
Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.
Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.