Project Manager - Bancassurance

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ce responsabilitati vei avea:

  • Analizezi solicitarile de ofertare parteneriate Bancassurance sau de dezvoltare business cu partenerii bancari existenti
  • Prelucrezi si transmiti solicitarile catre Departamentele Suport implicate in ofertare si/sau catre centrele de competenta (Allianz CEE, Allianz Partners)
  • Intocmesti documentatia de ofertare (prezentari, oferte, CBA, materiale interne pentru aprobare oferte)
  • Participi la prezentarea ofertelor catre Parteneri
  • Analizezi solicitarile de revizuire a Protocoalelor Bancassurance, inclusiv cele pentru retarifari, modificare comisioane, modificare conditii asigurare, revizuire produse, modificare conditii si documente pentru clienti, fluxuri de lucru, etc. si coordonezi comunicarea cu echipele implicate in revizuire (departamente interne, echipe alocate de parteneri, Allianz CEE si/sau Allianz Partners), obtinerea avizelor interne pentru revizuire si alinierea cu partenerii
  • Project management pentru implementari proiecte Bancassurance
  • Redactezi contractele /protocoalele pentru parteneriate noi si Actele Aditionale de revizuire a protocoalelor in vigoare, actualizezi fluxurile de lucru, participi la revizuirea conditiilor de asigurare si a documentelor pentru clienti, coordonezi comunicarea interna si cu partenerii, organizezi semnarea




Ce asteptam de la tine:

  • Studii superioare
  • Experienta min. 5 ani in piata asigurarilor (project management, dezvoltare produse, management de portofolii, Bancassurance) si/sau piata bancara (preferabil Bancassurance, Project management, Product development)
  • Experienta in managementul proiectelor
  • Cunostinte avansate de limba engleza
  • Cunostinte avansate Microsoft Office
  • Aptitudini si abilitati personale: orientare catre piata si nevoile clientilor, gandire strategica si creativa, capacitate de lucru individual si in echipa, abilitati de comunicare, prezentare si negociere, gandire structurata si analitica, abilitati de redactare metodologie si materiale de prezentare, initiativa si antreprenoriat, flexibilitate si orientare spre solutii, calitati de leadership


Ce iti oferim:

  • Oportunitatea de a lucra in cea mai solida companie pe piata de asigurari din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz, cel mai valoros brand de asigurari din lume
  • Oportunitati de cariera si dezvoltare profesionala alaturi de o echipa performanta, in zona de business cea mai dinamica a companiei, cu parteneri strategici din zona Bancara si Affinity Business
  • Model de lucru hibrid si program flexibil
  • Pachet salarial motivant, care include pe langa componentele fixe si variabile de venituri si beneficii sub forma programelor de asigurare de viata, sanatate si pensie privata facultativa (Pilon III), tichete de masa si tichete cadou, prime de vacanta, de sarbatori si aniversare
  • Zile de concediu in plus in functie de vechimea in munca si zile libere pentru exenimente deosebite



Nota: Acest material este dedicat tututor persoanelor indiferent de gen.


*Informatii privind protectia datelor si drepturile pe care le ai in ceea ce priveste datele tale personale sunt disponibile pe www.allianztiriac.ro in sectiunea Cariere - Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - candidati, pe care te invitam sa o consulti.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz-Tiriac Asigurari pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz-Tiriac Asigurari pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz-Tiriac Asigurari locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?