Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studii superioare finalizate
- Experienta in activitati de call center : minim 2 ani
- Experienta relevanta in management call center - inbound
- Engleza avansat
- Cunostinte MS Office
- Cunostinte avansate despre rapoarte si indicatori folositi in zona de call center/bpo
- Excelente abilitati de comunicare, responsabiliate, implicare, maturitate in luarea deciziilor
- Persoana organizata, orientata catre solutii si rezultate, activa si creativa.
Responsabilitati principale:
- Organizarea si coordonarea directa a team leader-ilor si, prin intermediul acestora, a intregii echipe de proiect pentru obtinerea indicatorilor calitativi si cantitati asumati, urmarind, totodata, profitabilitatea pe proiect;
- Realizarea de diverse rapoarte si analize si propunerea de solutii pentru identificarea aspectelor de imbunatatit;
- Participarea (activa si documentata) la sedintele cu clientul.
Oferta:
- Pachet salarial atractiv;
- Un proiect dinamic, cu multe provocari si satisfactii profesionale;
- O echipa extraordinara, determinata si creativa.