Project Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

InWorkS angajează Manager de Proiect pentru coordonarea unui proiect cu o durată de implementare de 24 de luni finanțat prin Programul Operațional Capital Uman.

Responsabilități: 

- Îndeplinește funcțiile de management, monitorizare, evaluare și control în implementarea proiectului;
- Participă la procesul de recrutare al persoanelor care vor face parte din echipa de proiect;
- Inițiază demersurile pentru pregătirea dosarelor de personal;
- Conduce întâlnirile cu echipa de management, prezintă metodele de lucru, trasează atribuții și responsabilități pentru fiecare membru al echipei de implementare;
- Stabilește obiectivele echipei din subordine și termenele limită, urmărește îndeplinirea la timp a activităților, stabilește căile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
- Trasează coordonatele de întocmire a procedurilor interne de gestiune a proiectului;
- Avizează procedurile interne (arhivare, raportare tehnico-financiară, achiziții);
- Coordonează și avizează planul de raportare internă, planul de monitorizare a activităților și planul de management al riscurilor;
- Aprobă raportările membrilor echipei de proiect;
- Verifică și avizează planul de achiziții;
- Verifică și avizează rapoartele tehnico-financiare din cadrul proiectului;
- Coordonează procedurile de achiziție, verifică conformitatea documentelor de achiziții și le avizează;
- Avizează lista finală a Grupului Țintă;
- Monitorizează activitățile din cadrul proiectului;
- Reprezintă solicitantul în alte părți implicate în implementarea proiectului;
- Susține prezentări în cadrul conferințelor organizate;

Cerințe:

- Diplomă de studii superioare;
- Minim 5 ani experiență dovedită pe poziții de Manager de proiect;
- Experiență ca Manager de Proiect pe cel puțin un proiect finanțat prin fonduri europene;
- Curs Manager de proiect acreditat de ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări);
- Abilități foarte bune de comunicare și negociere;
- Capacitate de analiză, sinteza, organizare și planificare;
- Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
- Abilități de management și coordonare a echipelor de lucru;
- Atitudine pozitivă și abilități de motivare a echipei de proiect;
- Spirit de echipă și de colaborare;
- Abilități de comunicare interpersonală;
- Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
- Abilități de utilizare ale echipamentelor IT și ale pachetului Microsoft Office.

*Pachetul salarial este cel brut, adică veniturile brute din muncă, constând din salariul de bază, precum și din adaosurile salariale corespunzătoare cu munca prestată din care ulterior se retrag taxele impuse de statul român (Casa de asigurări de sănătate, Asigurări sociale de sănătate, Deducere personală și Impozitul pe venit).

Vom examina toți candidații și vom selecta persoanele a căror calificare pare să răspundă nevoilor noastre. Vom analiza cu atenție cererea dvs. în timpul screening-ului inițial și vă vom contacta dacă sunteți selectat să continuați procesul de recrutare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la InWorkS pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la InWorkS pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are InWorkS locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?