Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Misiune:
- Asigurarea implementarii proiectelor conform scop, termene si buget aprobate de conducerea Bancii
- Coordonarea echipei de proiect
- Asigurarea aplicarii metodologiei de management a proiectelor
Responsabilitati:
- Coordoneaza activitatile de implementare a proiectelor alocate, in conformitate cu metodologia de management a proiectelor, asigurand urmarirea si respectarea scopului, termenelor si bugetului aprobate de conducerea Bancii
- Se asigura ca toate activitatile si livrabilele sunt planificate, resursele disponibile si scopul este atins conform planului si bugetului aprobate
- Asigura un flux coerent si transparent de comunicare si escaladare catre conducerea Bancii a situatiilor care ar putea genera afectarea scopului, termenelor si bugetului initiale (si nu numai) si aprobarea oricaror modificari
- In cazul unor schimbari fata de cerintele initiale, asigura managementul acestor schimbari urmarind definirea scopului, managementul planului de proiect, alocarea bugetului si a resurselor, implementarea modificarilor.
- Organizeaza intalnirile recurente de status si asigura actualizarea documentatiei de proiect, precum si stocarea acesteia intr-un mod corespunzator
- Monitorizeaza performanta echipei de proiect si a calitatii livrabilelor din cadrul proiectului
- Urmareste bugetul proiectului, daca este cazul
- Coordoneaza desfasurarea activitatilor oferite de furnizorii de servicii (din grup sau extern) cu privire la sfera proiectelor
- Ofera suport pentru activitatile de bugetare anuala a proiectelor ca parte din exercitiul bugetar
- Face propuneri de imbunatatire / optimizare a metodologiei de management a proiectelor