Sarcini si responsabilitati:
- Studiaza caietul de sarcini si se pronunta asupra posibilitatilor tehnice si economice de realizare ale lucrarii,
- Participa la intocmirea ofertei tehno-economice a lucrarii,
- Coordoneaza planificarea activitatii pe faze si operatiuni, intocmirea graficului de executie detaliat cu incadrarea in termenul si bugetul incredintat pentru efectuarea lucrarii
- Supervizeaza activitatea sefilor de echipa care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractorilor, reprezentand societatea in relatia cu acestia
- Participa la sedintele de productie organizate la sediul central sau pe santier
- Analizeaza si monitorizeaza saptamanal: graficele de lucrari, planurile de actiune stabilite in vederea diferitelor probleme ce pot sa apara, planul de aprovizionare, programul de lucru al proiectelor gestionate
- Asigura managementul comunicarii prin coordonarea intregului flux de informatii care intra sau iese din proiect (catre beneficiar, proiectant, consultanti, subcontractori, autoritati publice, companie)
- Coordoneaza in permanenta relatiile cu subantreprenorii, clienti, beneficiari, diriginti de santier pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii
- Asigura incadrarea in bugetul incredintat pentru efectuarea lucrarilor, prin urmarirea cheltuielilor efectuate sau preconizate a se efectua
- Verifica si valideaza calculatii de pret pentru anumite activitati si post calcule ale activitatilor proiectelor
- Participa la toate evenimentele proiectelor (receptii pe faze determinante, receptii partiale sau finale, inclusiv receptia lucrarilor subcontractantilor) asigurand pregatirea adecvata a acestora
- Instiinteaza beneficiarii cu privire la indeplinirea conditiilor de receptie la terminarea lucrarilor si receptia finala
- Urmareste ca pana la data agreata a fiecarei luni, situatiile de lucrari sa fie intocmite si inaintate spre aprobare la beneficiar
- Urmareste transmiterea la sediul societatii a situatiilor de lucrari pt proiectele gestionate, acceptate de beneficiar, pentru facturare, pe luna precedenta
- Vizeaza situatiile de lucrari si facturile subcontractorilor dupa ce au fost controlate de seful de echipa
Candidatul ideal
- Studii superioare in domeniul tehnic (constructii, instalatii)
- Minim 2 ani experienta in desfasurarea de proiecte de constructii
- flexibilitate si creativitate, cu bune abilitati de comunicare
- atitudine proactiva, orientata pe generarea de rezultate pozitive, conform obiectivelor comunicate de companie
- disponibilitate si adaptabilitate pt lucru intr-un mediu dinamic
- bun cunoscator al limbii engleze si un bun operator al programelor Excel si Word.
- corectitudine si seriozitate.