Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Experienta anterioara minim 2 ani in:
    - vanzarea materialelor de constructii, amenajari interioare in regim B2B ;
    - gestionarea relatiei cu antreprenori si arhitecti;
  • Capacitate de expunere a informatiei in forma concisa si coerenta;
  • Dinamism, flexibilitate, capacitate decizionala, bun negociator;
  • Cunostinte solide MS Office;
  • Permis categ. B.

 

Responsabilitati:

  • Realizarea bugetului  de vanzari pe zona alocata, dezvoltarea continua a relatiilor cu clientii, la standardele de calitate ale societatii;
  • Intocmirea de rapoarte specifice;
  • Participarea la negocierea contractelor cu clientii; ofera expertiza si suport tehnic acestora;
  • Incheierea contractelor de vanzare-cumparare si prestari servicii;
  • Monitorizarea pietei si a concurentei;
  • Monitorizarea desfasurarii contractelor;
  • Coordonarea echipelor de montaj pentru proiecte.

 

Se ofera:

  • pachet salarial motivant - salariu fix + comision din vanzari
  • autoturism de serviciu
  • telefon
  • laptop
  • cursuri tehnice de pregatire  

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC SOLEXPERT COMPANY SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC SOLEXPERT COMPANY SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC SOLEXPERT COMPANY SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?