Project Manager- Distribution Strategy

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul postului:  Sustinerea strategiei si a performanței canalelor de vanzari de tip retail, prin implementarea si coordonarea unor proiecte/ initiative specifice de distributie care au drept obiectiv eficientizarea costurilor si cresterea performantei de vanzari.

 

Responsabilitati principale:

  • Participa la strategia de planificare a canalelor de vanzari impreuna cu managementul executiv al echipei de Retail Strategy & Operations;
  • Implementarea de inițiative inovatoare, urmarirea obiectivelor strategice ale canalelor de vanzari prin colaborarea stransa cu alte echipe și terte parti, cu scopul de a obtine avantaje competitive, increderea clientilor si loialitatea;
  • Coordonaza activitățile legate de strategia de distributie Vodafone;
  • Elaborează in mod proactiv idei de proiecte noi, în conformitate cu strategia și obiectivele departamentului / canalului;
  • Analizeaza datele in mod constant cu scop de a generea insight-uri relevante pe baza carora se vor lua decizii de business (scheduling – shift-uri de lucru noi, rebranding locatii, relocari, etc.);
  • Colecteaza, analizeaza și prezinta date și informații referitoare la aspecte specifice care au la baza evolutia vanzarilor in distributia de tip retail;
  • Utilizează o varietate de seturi de date pentru a testa ipotezele, pentru a descoperi relații ascunse și pentru a oferi informații despre performanta si eficienta in costuri a distributiei de retail;
  • Lucreaza în parteneriat cu echipele de tehnologie, BI locale și cu echipele de analiză pentru a ajunge la un model eficient de dashboard-uri și rapoarte;
  • Creeaza și dezvolta modele analitice pentru a optimiza timpul si intelegerea operatiunilor si  pentru a rezolva  in timp utile probleme reale legate de canalul de retail;
  • Planifica si livreaza proiecte specifice legate de eficientizarea si optimizarea distribuție de retail;
  • Colaboreaza cu echipele si responsabilii de proiect in vederea indeplinirii obiectivelor propuse;
  • Actioneaza ca persoana de contact pentru fiecare proiect de distributie sau initiativa cu impact in retail pe care il coordoneaza;
  • Livreaza dashboard-uri ad-hoc, la timp și într-o manieră colaborativa pentru a satisface nevoile clientului intern;

 

Competente, cunostinte si experienta:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
  • Experienta pe un rol similar de minim 2 ani;
  • Experiență in gestionarea proiectelor, abilități puternice de management al partilor interesate; managementul schimbarii;
  • Cunostinte avansate de Word, Excel, PowerPoint;
  • O bună intelegere a aplicațiilor IT specifice pentru retail și a proceselor associate;
  • Fluent în limba engleza;
  • Spirit intreprinzator, proactiv;
  • Abilitati de planificare și organizare a proiectelor;
  • Abilitati de negociere și influențare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?