Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul postului: Sustinerea strategiei si a performanței canalelor de vanzari de tip retail, prin implementarea si coordonarea unor proiecte/ initiative specifice de distributie care au drept obiectiv eficientizarea costurilor si cresterea performantei de vanzari.
Responsabilitati principale:
- Participa la strategia de planificare a canalelor de vanzari impreuna cu managementul executiv al echipei de Retail Strategy & Operations;
- Implementarea de inițiative inovatoare, urmarirea obiectivelor strategice ale canalelor de vanzari prin colaborarea stransa cu alte echipe și terte parti, cu scopul de a obtine avantaje competitive, increderea clientilor si loialitatea;
- Coordonaza activitățile legate de strategia de distributie Vodafone;
- Elaborează in mod proactiv idei de proiecte noi, în conformitate cu strategia și obiectivele departamentului / canalului;
- Analizeaza datele in mod constant cu scop de a generea insight-uri relevante pe baza carora se vor lua decizii de business (scheduling – shift-uri de lucru noi, rebranding locatii, relocari, etc.);
- Colecteaza, analizeaza și prezinta date și informații referitoare la aspecte specifice care au la baza evolutia vanzarilor in distributia de tip retail;
- Utilizează o varietate de seturi de date pentru a testa ipotezele, pentru a descoperi relații ascunse și pentru a oferi informații despre performanta si eficienta in costuri a distributiei de retail;
- Lucreaza în parteneriat cu echipele de tehnologie, BI locale și cu echipele de analiză pentru a ajunge la un model eficient de dashboard-uri și rapoarte;
- Creeaza și dezvolta modele analitice pentru a optimiza timpul si intelegerea operatiunilor si pentru a rezolva in timp utile probleme reale legate de canalul de retail;
- Planifica si livreaza proiecte specifice legate de eficientizarea si optimizarea distribuție de retail;
- Colaboreaza cu echipele si responsabilii de proiect in vederea indeplinirii obiectivelor propuse;
- Actioneaza ca persoana de contact pentru fiecare proiect de distributie sau initiativa cu impact in retail pe care il coordoneaza;
- Livreaza dashboard-uri ad-hoc, la timp și într-o manieră colaborativa pentru a satisface nevoile clientului intern;
Competente, cunostinte si experienta:
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
- Experienta pe un rol similar de minim 2 ani;
- Experiență in gestionarea proiectelor, abilități puternice de management al partilor interesate; managementul schimbarii;
- Cunostinte avansate de Word, Excel, PowerPoint;
- O bună intelegere a aplicațiilor IT specifice pentru retail și a proceselor associate;
- Fluent în limba engleza;
- Spirit intreprinzator, proactiv;
- Abilitati de planificare și organizare a proiectelor;
- Abilitati de negociere și influențare.