PROJECT MANAGER (f/m – full time)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Logo png

Pentru completarea echipei din Sediul Central din București , căutăm:

PROJECT MANAGER (f/m – full time)

Aceasta este o poziție de conducere, corespunzătoare în companie nivelului de TEAM LEADER, pe perioadă determinată de 9 luni.

Obiectivul general al postului:

  • Identificarea, preluarea, planificarea și coordonarea proiectelor majore de optimizare și eficientizare ale Societății, pentru maximizarea rezultatelor acesteia, în scopul unei mai bune corelări și alinieri a proceselor interdepartamentale din cadrul Societății și a unei mai bune derulări a relațiilor acesteia cu Regiunea Central Sud Est Europeana (CSEE) și Grupul Deichmann, precum și a îmbunătățirii costurilor, resurselor și rezultatelor, în contextul derulării proiectului de redresare economică și eficientizare (inclusiv prin luarea în considerare a efectelor generate de pandemia Covid-19 și minimizarea impactului acestora asupra Societății);


Cerinţe:

  • Preluarea, planificarea și coordonarea proiectului de redresare economică și eficientizare urmare a efectelor generate de pandemia Covid-19, în scopul optimizării proceselor interdepartamentale din cadrul Companiei și a relației acesteia cu regiunea sau grupul, precum și îmbunătățirii costurilor, resurselor și rezultatelor;
  • Identificarea, preluarea, planificarea și coordonarea altor proiecte majore ale Societății, conducând la îmbunătățirea proceselor Companiei, inclusiv în contextul regiunii sau grupului, în baza unui plan periodic agreat cu Conducerea Societății, cu luarea în considerare a contextului economico-social actual;
  • Identificarea riscurilor și necesităților majore de optimizare a proceselor, costurilor, resurselor și rezultatelor, cu luarea în considerare a contextului economico-social generat de criza Covid-19, minimizarea riscurilor identificate și valorificarea la maximum a oportunităților de optimizare identificate, în cadrul propunerilor managementului de proiect;
  • Propunerea și recomandarea planului de proiecte, în baza riscurilor și problemelor identificate, conducând la îmbunătățiri planificate și / sau suplimentare, identificând priorități, riscuri, beneficii și costuri;
  • Stabilirea resurselor necesare proiectelor (inclusiv resurse umane din interiorul sau exteriorul Companiei, în funcție de cerințele de expertiză) și obținerea aprobării Conducerii companiei;
  • Pregătirea pentru fiecare proiect în parte a unui plan de proiect, incluzând buget, resurse, termene, rezultat, plan de comunicare și acțiune, obținând aprobarea conducerii pentru implementare;
  • Respectarea termenelor, resurselor și rezultatelor asumate ale proiectelor;
  • Execuția corespunzătoare a planurilor aprobate, incluzând implementarea proiectelor (execuția, coordonarea operativă, monitorizarea și adaptarea în cazul apariției unor deviații de la plan sau ale unor oportunități de îmbunătățire);
  • În cazul proiectelor care necesită muncă în echipă, stabilirea obiectivelor, atribuțiilor și responsabilităților de proiect ale membrilor echipei, precum și prioritizarea și eficientizarea activităților și sarcinilor trasate în cadrul proiectului, acolo unde este cazul, alocând sarcini corespunzătoare pregătirii și experienței fiecărui membru al echipei;
  • Atunci când este cazul, antrenarea membrilor echipei în sensul contribuției la succesul proiectului, dar și a îmbunătățirii atributelor și experienței profesionale;
  • Coordonarea și monitorizarea echipei de proiect, acordarea de sprijin și îndrumare în vederea atingerii obiectivelor propuse, dacă este cazul, în coordonare cu superiorul ierarhic al fiecărui membru al echipei;
  • Promovarea unei atitudini colegiale față de membrii echipei de proiect și a unor relații principiale și cordiale de colaborare cu toate părțile afectate, implicate și/sau interesate, încurajând o cultură de lucru în cadrul proiectelor, bazată pe responsabilitate;
  • Asigurarea colaborării dintre membrii echipei într-o atmosferă de lucru deschisă, pozitivă și armonioasă, luând în considerare că echipele inter-departamentale pot avea membri cu roluri și niveluri de experiență și senioritate diferite, cu niveluri de input și expertiză diferite și a căror cooptare în proiect trebuie adaptată condițiilor și nevoilor de lucru eficient, cu rezultate maxime;
  • Stabilirea, inițierea și conducerea ședințelor și întâlnirilor cu membrii echipei/(lor) individuale, pentru a găsi și rezolva operativ orice probleme apar în cursul proiectului, în funcție de cerințele fiecărui proiect în desfășurare;
  • Adaptarea stilul de management utilizat, astfel încât să asigure funcționarea eficientă și coezivă a echipei și a colaborării acesteia cu părțile interesate;
  • Parcurgerea periodică a unui proces de evaluare a performanței, privind calitatea planului de proiecte propuse, a rezultatelor obținute, cât și a comunicării și relațiilor din cadrul echipei/(lor) de proiect;

Profil:

  • Capacitate de planificare, organizare, coordonare şi control;
  • Capacitate de analiză și sinteză, discernământ și atenție la detalii;
  • Capacitate de a înțelege strategia și cultura organizațională și abilitatea de integrare a acestora în derularea proiectelor;
  • Capacitate de a înțelege relațiile și interdependențele dintre departamentele companiei;
  • Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, echilibru emoțional, toleranță, perseverența și constanță in atitudini;
  • Responsabilitate, leadership și inițiativă;
  • Abilităţi de negociere şi diplomaţie;
  • Capacitate de decizie şi putere de convingere;
  • Abilitatea de soluţionare/mediere a conflictelor;
  • Capacitate de a rezolva problemele;
  • Capacitate de a lucra simultan la mai multe proiecte;
  • Adaptabilitate la schimbare, la situații de criză;
  • Rezistență la oboseală și adaptabilitate la perioade de efort psihic îndelungat;
  • O foarte bună gestionare a timpului;
  • Capacitatea de a crea și de a gestiona un buget;
  • Studii superioare (preferabil Management, Administrarea Afacerilor sau Economie)
  • Cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat;
  • Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe MS Office;
  • Minim 5 ani de experiență, dintre care 3 într-o funcție de conducere;

Oferim:

  • Pachet salarial atractiv și alte beneficii;
  • Telefon de serviciu și echipament IT;
  • Oportunități de dezvoltare personală și profesională în cadrul Societății;
  • Muncă într-o echipă tânără și dinamică;
  • Un loc de muncă într-o companie internațională de renume;

Locul desfașurării activității: 
Activitatea se va desfășura la Sediul Central Deichmann (Victoria Park, Șos. București - Ploiești, "73-81", sector "1", București); 

………………………………………………………………………………………….
DEICHMANN SE este prezenta cu 4053 de magazine in 30 de tari, fiind cel mai mare comerciant de incaltaminte din Europa. In Romania, familia DEICHMANN a ajuns in prezent la peste 100 de magazine si 725 de angajati.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DEICHMANN pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DEICHMANN pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DEICHMANN locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?