Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Companie cu peste 20 de ani de experienta in productie de semnalistica si mobilier personalizat pentru puctul de vanzare (POSM) angajeaza manager de proiect in Bucuresti care sa organizeze si sa sustina echipele pentru a livra proiecte aliniate cu standardele de calitate si obiectivele companiei , in special pe piata externa.
Responsabilitati:
-
Asigura implementarea proiectului in toate fazele acestuia;
-
Asigură comunicarea cu persoanele implicate pe timpul derulării proiectului,
-
Reprezinta compania in relatia cu clientii, asigurand controlul calitatii si al executiei;
-
Asigura suport clientilor pentru rezolvarea oricaror situatii neprevazute aparute pe parcursul executiei;
-
Coordonează echipele de lucru ale proiectului;
-
Asigură planificarea şi monitorizarea evoluţiei proiectului si raporteza orice deviatie;
-
Participa impreuna cu departamentul tehnic si echipa de vanzari la realizarea ofertelor;
-
Participa impreuna cu responsabilii tehnici la alegerea solutiei optime de realizare a proiectelor;
-
Realizeaza graficul de executie al proiectului tinand cont de etapele de executie si de resursele disponibile;
-
Îşi asumă responsabilitatea pentru progresul proiectului, utilizarea resurselor şi iniţiază măsuri corective când este necesar;
-
Coordonează activităţile de plasare a comenzilor
-
Coordonează evidenţa cantitativă şi verificarea calităţii produselor şi serviciilor livrate faţă de prevederile contractuale, urmărind încadrarea în termene şi buget;
-
Identifică posibile riscuri în proiect şi introduce măsurile adecvate de raspuns la acestea;
-
Defineşte responsabilităţile persoanelor desemnate în echipa de proiect;
-
Pe parcursul derulării proiectului prezintă rapoarte de stare ale proiectului,
-
Intocmeste dosarul proiectului – inclusiv electronic - care conţine toate documentele generate în cadrul proiectului,
Cerinte minime:
-
Cunostinte tehnice solide
-
Abilitati de citire si interpretare a desenelor tehnice
-
Cunoasterea unor programe de tip CAD (AUTOCAD, Solidworks, etc) constituie un avantaj
-
Experienta de management de proiecte similare
-
Cunostinte de limba engleza cel putin de nivel mediu (scris, citit, conversatie)
-
Cunostintele de limba franceza cosntituie un avantaj
-
Cunostinte de MS Office (Word, Excel, Power Point)
-
Abilitati excelente de organizare, prioritizare, coordonare a activitatilor si relationare cu echipele si clientii
Ce oferim:
-
Salariu motivant
-
Contract de munca pe perioada nederminata
-
Suport pentru instruire si dezvoltare profesionala
-
Un mediu de lucru dinamic, profesionist, in care dezvoltarea personala este incurajata
-
Oportunitati de evolutie in cariera in interiorul companiei
-
Beneficii aditionale (tichete de masa, oferte speciale pentru angajati).