Project Manager/Sales assistant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

 Obiectivele specifice ale activitatii de munca:

  • Coordonează activitati si taskuri intre membrii proiectului, intre departamente, intre furnizori, pentru a incadra proiectul in bugetul cerut de timp, cost si calitate.
  • Asigura circulatia informatiilor organizand periodic intalniri cu echipele de proiect si prezentand fiecare proiect celorlalte departamente.
  • Calibreaza volumul de resurse si competentele utilizate conform cerintelor de business exprimate de echipele de Vanzari si Proiectare.
  • Foloseste instrumente specifice de urmarire a termenelor, resurselor si costurilor specifice.
  • Identifica erori in procesul de project management si ofera recomandari de imbunatatire. Implementează si evalueaza efectul actiunilor corective implementate.
  • In functie de tipul proiectului pe care este alocat aplica best practices conform cu metodologiile PMI – PMP si Agile.
  • Escaladeaza problemele care pot pune in pericol livrarea proiectului in timp, buget si standardele de calitate stabilite.
  • In functie de gradul de pregatire poate fi alocat pe proiecte de dezvoltare software unde se foloseste metodologia Agile

  •  asigura promovarea si vanzarea directa a produselor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei;
  • Prospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti.
  • Ofera suport post vanzare (project management) si intermediaza comunicarea intre clienti si furnizori

Responsabilitati, sarcini, activitati si actiuni specifice postului de munca

  • Planifica si coordoneaza toate aspectele proiectelor Companiei, de la initiere la livrare.
  • Gestionează activităţile de iniţiere a fiecărui nou proiect, plecând de la identificarea obligatiilor contractuale, a riscurilor financiare, a cerinţelor şi aşteptărilor fiecărui client.
  • Asigura clarificarea tuturor cerintelor astfel incat proiectele sa fie aliniate cu capacitatea de livrare. In caz de nevoie, solicita clarificari suplimentare sau introduce exceptii in livrarea proiectelor.
  • Dezvolta, defineste si coordonează scopul proiectelor, planurile de proiect, activitati, termene, bugete si livrabile.
  • Identifica resursele necesare livrarii proiectului. Defineşte si aloca resursele pe proiecte.
  • Aloca task-uri si monitorizeaza progresul proiectelor, oferind analize de status si efort consumat.
  • Asigura interfata cu clientii externi sau interni si joaca rol de liant intre echipe tehnice si non-tehnice.
  • Urmareşte permanent costurile proiectelor prin supervizarea completarii orelor lucrate pe proiect. Centralizeaza lunar costurile pe proiecte si le transmite spre  informare sefului direct.
  • Semnaleaza nevoia de solutii punctuale de realocare a resurselor in momentul  supra alocarilor sau blocajelor de orice natura.
  • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp despre problemele care nu pot fi rezolvate la nivelul sau.
  • Realizeaza in caz de nevoie analize de post-implementare pentru a identifica zone de imbunatatire.

  • Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;
  • Raspunde de intocmirea documentelor (contracte, facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii);
  • Urmareste atragerea permanenta de noi clienti prin prospectarea telefonica a companiilor;
  • Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
  • Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii si partenerii organizatiei ;
  • Intocmeste periodic, la cerere, materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare.
  • Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
  • Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii.

 

Competentele postului de munca:

 Cunostinte in legatura cu domeniul muncii:

  • Absolvent / a studii medii / superioare (avantaj pentru absolventii unei universitati cu profil tehnic);
  • Cunoasterea unei limbi straine de circulatie, preferabil limba engleza la nivel avansat
  • Cunostinte privind modul de executie al sarcinilor:
  • Isi stabileste prioritatile in raport cu cerintele potentialilor clienti si Directorului de vanzari;
  • Disponibil pentru deplasari intern / extern.

Experienta:

Experienta minima necesara: minim 1 an de experienta in munca pe o pozitie similara; nu este necesara experienta in management.

Cunostinte legate de folosirea accesoriilor muncii:

  • Posesor permis de conducere – categoria B.
  • Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat;
  • Cunostiintele de utilizare a unui sistem CRM reprezinta un avantaj
  •  Cunostinte de proiectare/CAD reprezinta un avantaj

 Contextul muncii

Relatiile interpersonale: de cooperare cu colegii in cadrul societatii si mentinerea legaturii cu clientii si partenerii.

Comunicarea: mentinerea permanenta a contactului cu directorul, colegii, clientii si partenerii.

 Cunostinte :         

  • legate de domeniul de activitate – marketing, vanzari, proiectare
  • engleza nivel avansat
  • de utilizare a calculatorului / programelor specifice activitatii

Deprinderi:          

  • de invatare si ascultare activa
  • usurinta de exprimare orala si verbala in conditii de stres
  • de rezolvare a unor probleme complexe
  • matematice
  • deschidere fata de ideile celorlalti

Aptitudini:           

  •    inalte capacitati de negociere
  •    de intelegere verbala
  •    de exprimare orala
  •    originalitate
  •    comportament analitic, cu puternice capacitati de sinteza
  •    comportament de libera initiativa exprimat prin abordarea si solutionarea originala a unor probleme existente

Interese:  

- dornic de a acumula cunostinte noi, de a se dezvolta si perfectiona pe plan profesional

- caracter intreprinzator

- perseverenta in urmarirea si atingerea unui scop

- dedicare in respectarea sarcinilor de serviciu

- dornic de a se afirma si de a promova

Pregatirea necesara postului de munca

- absolvent / a de studii medii / superioare in orice domeniu (avantaj studii de marketing, management, comert);

- cunoastere a limbii engleze;

- experienta necesara: minim 1 ani experienta in munca.

Salariul si conditiile de promovare:

- salariul va creste progresiv in functie de vechime, specializarile obtinute si performantele realizate;

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC PROFICIRCLE MARKETPLACE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC PROFICIRCLE MARKETPLACE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC PROFICIRCLE MARKETPLACE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?