Project Manager, Strategic Projects

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul Postului:

  • Project Managerul este responsabil de managementul end2end pentru toate proiectele alocate, asigurandu-se ca scopul si obiectivele specificate pentru proiect sunt atinse conform cu prioritatile, constrangerile de timp si criteriile de calitate agreate.
  • Evalueaza impreuna cu echipa sa complexitatea proiectelui alocat lui din punctul de vedere al duratei de implementare, costurilor, si al resurselor necesare. Prezinta partilor impactate de proiect solutii alternative cu costurile asociate atunci cand acest lucru este cerut.
  • Coordoneaza toate fazele proiectului, cea de evaluare prin asigurarea detalierii cerintelor de business, a solutiei tehnice, a costurilor proiectului si de asemenea a duratei de implementare, testare si acceptare proiect, activitati de inchidere proiect, iar cind este necesar, executa licitatii pentru selectia celui mai potrivit vendor.


Principalele responsabilitati ale rolului:

  • Analizeaza documentația ofertei pentru licitații; obține resursele potrivite, comunica, impreuna cu Bid Manager, echipei, structura de răspuns și alocarea responsabilităților și termenelor pentru a permite consolidarea propunerii globale înainte de prezentare, în conformitate cu procesul de licitație documentat
  • Planifica activitatile din cadrul proiectului si le monitorizeaza permanent. Planul de proiect construit va fi agreat cu toate partile implicate in proiect.
  • Este responsabil de comunicarea intre toti membrii echipei de proiect; comunica in cadrul echipei de proiect si catre echipa de conducere toate schimbarile din cadrul proiectului. Negociaza cu partile implicate in proiect toate aspectele necesare implementarii cu succes a proiectului, organizeaza intilniri cu membrii echipei, precum si cu sponsorul proiectului si echipa de conducere a proiectul in scop de comunicare si luare a deciziilor importante.
  • Negociaza cu furnizorii de solutii tehnice contractele de servicii, costurile asociate implementarilor, indicatorii de calitate si performanta si de asemenea duratele de implementare. Monitorizeaza activitatea furnizorilor in vederea asigurarii unei calitati corespunzatoare.
  • Controleaza schimbarile din cadrul proiectului, timpul de implementare, sarcinile si alocarea lor resurselor, activitatile de acceptare a proiectului (testarea proiectului)
  • Prezinta periodic rapoarte despre proiect echipei de conducere
  • Identifica si gestioneaza riscurile aparute in cadrul proiectului.


Cunostine si experienta profesionala:

  • Studii superioare
  • Preferabil certificari PMP, Prince2, ITIL
  • Peste 3 ani experienta in industria Telecomunicatiilor intr-un rol tehnic
  • Peste 5 ani experienta in implementari de proiecte la scala larga din zona de informatii de afaceri
  • Microsoft Projects avansat
  • Proiectare si implementare sisteme informationale
  • Comunicare scrisa si orala avansat; abilitati de comunicare si negociere
  • Procesare Word/Excel avansat
  • Engleza scris/vorbit avansat
  • Abilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural
  • Experienta in livrarea de proiecte tehnice transformationale in cadrul unor mari organizatii multi-culturale intinse pe multiple regiuni
  • Experienta relevanta in validarea si verificarea de documentatii tehnice de implementare
  • Foarte buna intelegere a arhitecturilor complexe IT cu precadere din industria Telecom
  • Abilitatea de a lucra bine in conditii de presiune si in cazul livrarilor cu termene stranse

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Vodafone locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?