Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati :
-Coordoneaza activitatile, bugetele si echipa din cadrul proiectului.
-Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse
-Redacteaza rapoarte saptamanale pe care le prezinta Directorului General si Administratorului
-Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectelor,organizand periodic intalniri cu echipa de proiect
-Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectelor si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute
-Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect
-evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii
Cerinte :
-Experienta de minim 5 ani pe un post similar, de preferat in automotive(minim 3 ani)
-Studii superioare tehnice
-Bune abilitati de leadership, comunicare si munca in echipa
-Flexibil/a, cu bune abilitati de problem solving
-Cunostinte avansate de limba engleza si germana
- APQP, analiza de FMEA , PPAP.
-Cunostinte MS Projects, Visio, Ms Office (APIS si CAD reprezinta un plus)