Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului -
Analiza nevoilor clienților - Atribuirea
traducătorilor - Efectuarea
verificărilor de calitate -
Coordonarea proiectelor între echipa de succes a clienților și furnizor -
Furnizarea de traduceri către echipa de succes a clienților - Monitorizarea
și controlul stării proiectelor -
Servirea traducătorilor prin e-mail, chat și telefon -
Lucrează independent acasă ( schimb rotativ, 5-6 zile/săptămână)
Calificări -Abilități
excelente de comunicare verbală și scrisă în limba engleză
-Cunoștințe informatice foarte dezvoltate (MS Office, Gmail, CRM)
-Minim 2 ani de experiență profesională în coordonarea proiectelor, management de proiect sau IT
-Vânzător- axat pe serviciu
-Demonstrați experiență în managementul proiectelor și abilități organizaționale puternice
-Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor
-Capacitate de a lucra sub stres și presiune
-De preferință cu o licență sau o diplomă în IT/Informatică sau orice domeniu conex