Candidatul ideal:
🔹Studii superioare de preferat profil construcții drumuri/construcții civile
Studii superioare de preferat profil construcții drumuri/construcții civile
🔹Abilitați excelente de organizare, prioritizare, coordonare a activităților și relaționare cu echipele și clienții;
🔹Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, Power Point, Microsoft Project);
🔹Experiență în proiecte construcție infrastructura rutiera mare – Drumuri naționale/Drumuri expres/Autostrăzi;
🔹Disponibilitate pentru deplasări naționale, în funcție de locația proiectului;
🔹Permis auto categoria B;
Descrierea jobului
🔹Elaborează planul de proiect (identifică sarcinile, planifică activitățile, identifică activitățile critice, evaluează necesarul de resurse materiale, financiare și umane pentru derularea proiectului); planifică, organizează, coordonează și controlează proiectele și resursele alocate;
🔹Realizează, împreună cu echipa desemnată de proiect, graficul de execuție al proiectului ținând cont de etapele de execuție și de resursele disponibile;
🔹Dezvoltă, detaliază cerințe și bugete pentru proiectele coordonate;
🔹Reprezintă compania în relația cu clienții și beneficiarii proiectelor, asigurând controlul calității și al execuției;
🔹Conduce ședințele de analiză internă cu echipa de proiect și coordonează sau pregătește, după caz, materialele necesare;
🔹Își asumă responsabilitatea pentru progresul proiectului, pentru utilizarea resurselor și inițiază măsuri corective ori de câte ori este necesar;
🔹Întocmește situații de lucrări/progres proiect
🔹Coordonează evidenta cantitativă și verificarea calității produselor și serviciilor livrate față de prevederile contractuale, urmărind încadrarea în termene și buget;
🔹Întocmește documentele livrabile în conformitate cu procedura internă de management al proiectelor;
🔹Comunică membrilor echipei de proiect sarcinile care le revin;
🔹Întocmește necesarul de resurse (materiale, financiare și umane) pentru derularea proiectului;
Întocmește împreună cu echipa proiectului, planul de execuție al proiectului;
🔹Realizează împreună cu echipa de management de proiect lista de riscuri și stabilește planul de răspuns la risc;
🔹Coordonează execuția activităților necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
🔹Coordonează echipa de proiect în realizarea activităților și gestionează eventualele conflicte intre membrii echipei;
🔹Verifică și aprobă situațiile de lucrări emise de subcontractori și aprobă plata facturilor către aceștia;
🔹Respectă normele de calitate, protecția mediului și securitatea muncii, conform legislației în vigoare și clauzelor contractuale;
🔹Întocmește dosarul proiectului care conține toate documentele generate în cadrul proiectului, de la documentația tehnică, documentele livrate în cadrul proiectului, corespondență purtată pe perioada derulării proiectului, înregistrările efectuate în conformitate procedura de lucru.