Sfaturi: Furnizați un rezumat al rolului, cum arată succesul în funcție și cum se încadrează acest rol în organizație în general.
Responsabilitati
- Intocmire Cereri de oferte catre furnizorii autorizati ai companiei
- Analizare si negociere oferte primite de la furnizori
- Prezentare de oferte catre Departamentele Companiei, pentru produsele / serviciile solicitate intern
- Operare date in programul de lucru Priority (creare date produse / servicii, introducere date furnizori, procesare cereri de achizitii, comenzi produse / servicii)
- Urmarirea disciplinei contractuale in ceea ce priveste produsele/serviciile, calitatea, preturile si termenele de livrare
- Actualizarea ofertelor de preturi de la furnizorii acceptati
- Participarea la evaluarea furnizorilor de produse / servicii
- Intocmire documentatie necesara, conform procedurilor companiei, in vederea aprobarii achizitiilor si platilor catre furnizori
- Respectarea procedurilor si politicilor companiei in ceea ce priveste etica in achizitii
- Follow-up saptamanal pentru comenzile si livrarile furnizorilor pe care ii gestioneaza
- Comunicare constanta cu Departamentele Companiei, feedback si informare
- Suport in gasirea celor mai bune solutii de achizitie (pret / calitate / termen de livrare) in favoarea companiei
- Gestioneaza corespondenta companiei; intocmeste AWB-uri si documente pentru importuri non UE
- Comunicare constanta cu Furnizorii, participapa la intalniri, sedinte si negocieri
Calificări
- Absolvent studii superioare
- Experienta relevanta pe un post similar minim 2 ani - obligatoriu
- Limba engleza: nivel mediu / avansat
- Cunostinte PC (Microsoft Office/ Excel) - nivel avansat
- Rezistenta la stress, atitudine proactiva, gandire centrata pe rezultate, comunicare excelenta,Flexibilitate/Multi-Tasking
- Spirit de Echipa, persoana onesta si responsabila
- Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu in afara localitatii/tarii