Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat.
Responsabilități:
- Analizează și negociază cu producătorii obținerea marjei și a bugetelor suplimentare pentru realizarea obiectivelor;
- Monitorizează permanent piața pentru a identifica poziționarea produselor;
- Propune proceduri de lansare, eliminare, modificare și repoziționare a produselor existente în portofoliu;
- Stabilește și propune obiectivele fiecărei campanii, detaliile campaniilor pentru clienți, planurile pentru echipa de vânzări și urmărește realizarea lor;
- Monitorizează, actualizează și urmărește recuperarea de la furnizor a sumele cuvenite pe campanii;
- Verifică periodic marja ramasă din vânzarea campaniilor nationale/locale pe portofoliul de furnizori alocat.
Cerințe:
- Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);
- Minim 3 ani experiență in negociere, dezvoltare si implementare de campanii de promovare;
- Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;
- Utilizator experimentat MS Office (Excel, PowerPoint);
- Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat;
- Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.