Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cu o vechime de peste 11 ani pe piața din România în domeniul serviciilor facility management, Familia SIMACEK, te invită să aplici pentru postul de: Purchasing Specialist.

Te potrivesti in echipa noastră dacă:

 

Profilul psihologic

  • Persoana organizată, capabilă să gestioneze în paralel mai multe proiecte;
  • Fire pozitivă, atenție la detalii
  • Orientare spre clientul extern
  • Capacitate de parcurgere a taskurilor în mod idependent
  • Dorinţă de dezvoltare continuă
  • Atitudine deschisă, pozitivă și proactivă

 

Cerințele de bază ale postului

  • Experiență de min. 2 ani în domeniul vânzări sau achiziții
  • Studii superioare
  • Competențe în relaționarea cu terții
  • Cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat
  • Bun utilizator pachet Microsoft Office (excel, word, power point) și gestionarea bazei de date

 

 

Principalele responsabilități pe care o să le ai:

  • Întocmirea unor situaţii/ calcule diverse la cerere
  • Gestionarea procesului de achiziții în conformitate cu bugetul, strategia, politicile și obiectivele companiei
  • Gestionarea bugetului de achiziţii
  • Gestionarea relației cu furnizorii
  • Gestionarea documentelor de achiziții
  • Gestionarea procesului de evaluare al furnizorilor

 

 

Oferta companiei/beneficiile tale

  • Echipă unită și deschisă
  • Siguranța locului de muncă și dezvoltarea profesională
  • Logistica aferentă postului
  • Plan de integrare organizațională
  • Lucru într-o companie multinațională cu experință de 10 ani în România
  • Bonusuri în funcție de îndeplinirea KPI-urilor

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?