PwC Tech Level 3 Application Support

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare


Descrierea postului și rezumatul
Serviciilor IT PwC:
- Deține cele trei centre globale de găzduire ale PwC;
- Gestionează aplicațiile globale ale PwC (aplicații utilizate de firmele membre, inclusiv soluții de infrastructură, back office sau front office;
- Sprijină PwC Security Operations Centre, oferind servicii de monitorizare a securității rețelei PwC ca serviciu partajat.

Cu sediul în Marea Britanie, cu filiale în SUA și Singapore și filiale în Germania, România și Republica Cehă



Cerințe și preferințe pentru post :


Calificări de bază :

Gradul minim necesar: Diploma de liceu

Minimum de ani de experiență: 6 ani de roluri progresive în gestionarea controlului calității operațiunilor IT, îmbunătățirea proceselor și conformitatea.


Calificări preferate :

Gradul preferat: Licență

Domenii de studiu preferate: Tehnologia informației


Cunoștințe/Abilități preferate:

Demonstrează abilități intime și/sau un palmares dovedit de succes ca lider de echipă în următoarele domenii:
  • Planificarea și construirea de aplicații și servicii de infrastructură legate de tehnologia informației într-o rețea globală de firme de servicii profesionale care pun accent pe nevoile globale de tehnologie în diferite domenii tehnice IT;
  • Integrare continuă și DevOps;
  • Agile Release Management;
  • Controlul operațiunilor sisteme de îmbunătățire a calității și proceselor (ISO 9000, SEI CMM, Six Sigma, etc);
  • Operațiuni tehnice de securitate și standarde de securitate a informațiilor exemplu: standard de securitate ISO 17799);
  • Implementarea codului, stabilirea calității implementărilor, precum și procesele de lansare și modificare;
  • Practici de top în domeniul managementului serviciilor IT (ITIL); și,
  • Serviciul de analiză a datelor.


Demonstrează abilități intime și/sau un record dovedit de succes ca lider de echipă în planificarea și construirea de servicii de aplicații și infrastructură legate de tehnologia informației în diferite domenii care implică valorificarea managementului de proiect calificat, inclusiv următoarele domenii:
  • Influențarea altora într-o capacitate de conducere, construind în mod proactiv relații de lucru în cadrul organizației clienților atribuite;
  • Proiectarea de strategii și procese de management al versiunilor într-un mediu global complex de aplicații și servicii;
  • Gestionarea SLA-urilor pentru planificarea lansării, construirea, verificarea și implementarea finală a serviciilor software;
  • Gestionarea relațiilor în cadrul organizației globale la mai multe niveluri;
  • Identificarea și abordarea nevoilor clienților prin dezvoltarea și susținerea unor relații extinse cu clienții folosind abilități de creare de rețele, negociere și persuasiune pentru a identifica și oferi potențiale noi oportunități de servicii;
  • Pregătirea și prezentarea de materiale complexe scrise și verbale, inclusiv cele care articulează modificări tehnice;
  • Prioritizarea fluxului de lucru, gestionarea programelor și a resurselor proiectelor;
  • Traducerea cunoștințelor specifice industriei în oportunități de îmbunătățire a serviciilor, cu rezultate cuantificabile;
  • Verificarea proiectelor/arhitecturii soluțiilor și construirea pe baza conformității cu standardele obligatorii;
  • Planificarea și construirea de lansări pentru serviciile de aplicații (construiți cluster de lansări de aplicații, aliniați aplicațiile, tehnologia și managementul operațiunilor pentru o implementare optimă orientată spre resurse);
  • Performanță ca lider de echipă, conducând echipe pentru a genera o viziune, pentru a stabili direcția și motivarea membrilor; și
  • Crearea unei atmosfere de încredere, valorificarea opiniilor diverse și antrenamentul personalului pentru a încuraja îmbunătățirea și inovarea.


Demonstrează abilități intime și/sau un record dovedit de succes ca lider de echipă în următoarele domenii:
  • Platforme tehnologice;
  • Proiectare baze de date;
  • Tehnologii de management și raportare a datelor;
  • Ciclul de viață al dezvoltării sistemului (SDLC);
  • Cerințe de management de proiect software;
  • Tehnici de proiectare și testare;
  • guvernare;
  • Tehnologii de date emergente;
  • Automatizarea sarcinilor Service Desk;
  • Transformarea digitală a Service Desk;
  • Experiență cu IA conversațională; și,
  • Implementarea opțiunilor și portalurilor de autoservire.



Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PwC Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PwC Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?