argenx este o companie biofarmaceutică în stadiu clinic care creează și dezvoltă o conductă de terapii cu anticorpi diferențiați. Platforma noastră unică SIMPLE Antibody™ și suita de tehnologii de inginerie Fc combinate cu expertiza complementară a oamenilor noștri ne-au permis să construim un portofoliu în stadiu clinic de produse candidate noi – adaptate de la descoperire până la dezvoltare pentru a răspunde nevoilor pacienților.
Pentru a ne consolida și mai mult echipa de Calitate, căutăm un asociat cu experiență și motivație în Administrarea Afacerilor pentru Sisteme de Calitate, care să conducă corect activități de administrare a afacerilor de prima dată și sigure pe viitor legate de sistemele noastre globale de calitate. Asociatul Administrarea Afacerilor pentru Sisteme de Calitate va fi un membru al echipei Calitatea sistemelor informatice și partener de afaceri cheie cu Grupul nostru de Sisteme de Informații de Afaceri și cu proprietarii de afaceri și aplicații.
Rapoarte către
liderul de calitate a sistemelor informatice
Responsabilități și responsabilități cheie
- Asistență pentru configurarea și configurarea sistemului electronic de calitate la nivel de administrator al afacerii
- Sprijină implementarea și întreținerea sistemelor de calitate viitoare.
- Gestionați suportul direct de zi cu zi pentru administrarea afacerii sistemului de calitate GxP:
- Efectuarea activităților de rutină menținând liste de selectare și obiecte, includ informații de bază, șabloane și solicitări ale utilizatorilor
- Sprijiniți inițiativele globale de îmbunătățire continuă a sistemelor noastre informatice de calitate
- Responsabil pentru activitățile de administrare a afacerilor pentru a susține sistemele de calitate și activitățile de afaceri
- Sprijiniți proprietarii de afaceri oferind asistență utilizatorilor finali
- Asigura monitorizarea și managementul sistemelor (de exemplu, prin rapoarte/tablouri de bord)
- Asistență în noile versiuni în calitate de administrator de afaceri
- Efectuați sarcini ad-hoc de calitate, după cum sunt relevante, pentru a sprijini organizația globală a calității.
Abilități și experiențe dorite
- BS în discipline tehnice care implică inginerie sau calitate necesară (de exemplu, Informatică)
- Succes dovedit în administrarea afacerilor a sistemelor de calitate în mediul farmaceutic.
- 3y+ experiență în administrarea afacerilor a sistemelor de calitate și monitorizarea ulterioară
- Cunoașterea FDA, PMDA, reglementările UE și ghidurile ICH.
- Abilități dovedite de comunicare, cu capacitatea de a colabora cu indivizi la toate nivelurile.
- Stil de lucru versatil și flexibil.
- Stăpânire tehnică puternică în sistemele calității, abilități analitice și de investigare.
- Abilitatea dovedită de a colabora eficient cu părțile interesate din diferite domenii funcționale ca un jucător puternic de echipă.
- Capabil să lucreze eficient împreună cu părțile interesate interne și externe
- Capabil să opereze într-o companie biotehnologică dinamică, cu creștere rapidă, cu termene provocatoare.
- Capabil să promoveze cultura calității la toate nivelurile din cadrul companiei
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
- Fluent în engleză, limba noastră de lucru.
Oferi
- Un pachet salarial competitiv cu beneficii extinse
- Locul din față în dezvoltarea anticorpilor terapeutici
- Un mediu de lucru într-o companie de biotehnologie de dimensiune umană, dinamică și în creștere rapidă