Quality Analyst with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Având un spirit de startup și minți curioase și curajoase, avem experiența necesară pentru a aprofunda cele mai mari mărci din lume – și ne distrăm făcând asta. Acum, vă numim pe toți cei care încalcă regulile și cei care asumă riscuri care văd lumea diferit și sunt suficient de îndrăzneți pentru a o reinventa.


Transformarea are loc aici. Vino, fii parte din călătoria noastră interesantă! Tu ești cel pe care îl căutăm?



Invitarea candidaturilor pentru rolul de analist de calitate cu limba franceză


În acest rol, veți conduce procesul de îmbunătățire continuă a parametrilor legate de calitate pentru setul de moderatori/echipă atribuit, fiind în primul rând un specialist intern al procesului și politicilor, efectuând o varietate de sarcini de asigurare a calității, care includ tranzacții. revizuirea, audituri aleatorii, oferirea de coaching și feedback agenților, se angajează în calibrări, exerciții pentru cauzele fundamentale și contribuie cu partea care le este atribuită la planurile de acțiune


Program de lucru: de luni până duminică, între orele 6:00 și 22:00 (5 zile pe săptămână, inclusiv weekendurile selectate), se lucrează în două schimburi:

Schimb: 6:00 AM - 3:00 PM

Turul II: 13:00 - 22:00


Munca este hibridă.

adresa biroului: Dimitrie Pompei Nr 5-7 Sector 2 Bucuresti



Responsabilitati


  • Capacitatea și disponibilitatea de a revizui și modera platforma (periodic) pe baza politicilor, proceselor și liniilor directoare. Furnizați acțiuni și motive pentru fiecare decizie/tranzacție. Examinați și investigați conținutul 3D, vizual, grafic, audio și text pentru încălcarea politicilor și a regulilor. (De exemplu, insulte, înjurături, conținut pentru adulți etc.). Rolul implică și moderarea conținutului de natură flagrantă.
  • Examinați/auditați tranzacțiile moderatorului (acțiuni și motive) pentru a oferi o opinie de specialitate cu privire la dacă tranzacția este, în conformitate cu politicile și procesul
  • Efectuați coaching și feedback pentru moderatori. Ajutați moderatorii să-și îmbunătățească performanța calitativă
  • Implicați-vă în procesul de contestație cu moderatorii, liderii de echipă și părțile interesate ale clienților
  • Asigurarea auto-expertizei subiectului (actualizări de proces, politici, procedura standard de operare a echipei de calitate)
  • Răsfățați-vă să promovați noi angajați și persoanele cu performanță de bază, prin audituri și acțiuni suplimentare pentru a oferi îngrijirea necesară pentru a îmbunătăți performanța calității
  • Contribuie la procesul de „definire, actualizare, inovare” a cadrelor de calitate pentru a satisface așteptările clienților și ridicarea constantă a ștachetei în materie de calitate.
  • Implementarea și utilizarea eficientă a diferitelor instrumente de verificare a calității, bune practici și proceduri.
  • Contribuiți la ideile generale de îmbunătățire a proceselor, perspective și proiecte pentru a îmbunătăți indicatorii cheie de performanță ai procesului și valoarea adăugată
  • Responsabil pentru standardele de performanță pentru setul atribuit de criterii de referință de performanță a calității și îmbunătățirea continuă săptămânal/lunar al moderatorului
  • Responsabil să colaboreze și să contribuie la livrarea instruirii la clasă cu liderul de echipă respectiv sau specialiștii în formare. De asemenea, implicați-vă în cursuri de perfecționare conform identificării nevoilor de formare și a planurilor de acțiune pentru îmbunătățirea continuă


Calificări


  • Orice absolvent
  • Interes pentru jocuri pentru PC și perspicacitate bună față de terminologiile jocurilor, lumea și industria jocurilor din noua era
  • 2+ ani de experiență de lucru ca agent/revizor/moderator într-un proces de încredere și siguranță (moderarea conținutului/revizuirea/etichetarea)
  • Nivel bun de comunicare franceza min. B1
  • Abilitatea de a înțelege nuanțele dinamice din lumea jocurilor
  • Flexibilitate in programul de lucru si in ture
  • Înțelegerea anterioară și expunerea față de procesul de calitate (audituri, coaching și feedback, eșantionare și raportare)
  • Cunoașterea instrumentelor MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
  • Atenție la detalii, natura de a fi minuțios și meticulos în munca lor


Calificări/Abilități preferate


  • 1 an+ experiență ca expert în domeniu/coach sau auditor de calitate în perioada lor anterioară/organizație
  • Au lucrat în mai mult decât, în procesul/contul de încredere și siguranță în organizația lor anterioară
  • Experiență anterioară în interacțiunea dintre oameni și mai multe părți interesate


Ce putem oferi?


  • Beneficii (Pachet medical privat, Tichete de masă, Acces la programe de wellness).
  • Salariu atractiv;
  • Oferte de munca stabile - contract de munca;
  • Lucrați într-un mediu multicultural;
  • Traininguri diverse (inițiative, soft skills);
  • Posibilitate de dezvoltare;
  • Beneficii (tichete de masă, servicii medicale, asigurări, zile suplimentare de vacanță, reduceri pentru parteneri).


Genpact este un angajator cu șanse egale și ia în considerare candidații pentru toate pozițiile, indiferent de rasă, culoare, religie sau convingeri, sex, vârstă, origine națională, statut de cetățenie, stare civilă, statut militar/veteran, informații genetice, orientare sexuală, identitate de gen, handicap fizic sau psihic sau orice altă caracteristică protejată de legile aplicabile. Genpact se angajează să creeze un mediu de lucru dinamic care prețuiește diversitatea și incluziunea, respectul și integritatea, concentrarea către clienți și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați . Urmărește-ne pe Twitter, Facebook, LinkedIn și YouTube.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Genpact pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Genpact pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Genpact locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?