Ce este asigurarea calității?
Monitorizarea apelurilor de asigurare a calității este esențială pentru derularea unei afaceri de succes de asistență pentru clienți. Managerii și specialiștii în asigurarea calității sunt responsabili pentru monitorizarea operațiunilor pentru a se asigura că fiecare client primește o experiență pozitivă constant. Pe lângă menținerea asigurării calității într-un centru de apel și consistența în experiența clienților, departamentul de calitate poate menține costurile la un nivel scăzut prin gestionarea eficienței agenților lor.
Responsabilitati
- Efectuați evaluări lunare și evaluați performanța agentului
- Păstrați documentația corectă și adunați datele de performanță ale angajaților și propuneți îmbunătățiri ale KPI pe baza analizei statistice
- Conduceți sesiuni de îmbunătățire a proceselor cu echipa de management
- Identificați oportunități de îmbunătățire și dezvoltați noi proceduri
- Înțelegeți nevoile și cerințele clienților pentru a dezvolta procese eficiente de control al calității
- Identificați și evaluați nevoile clienților pentru a obține satisfacție
- Construiți relații durabile și încredere cu agenții printr-o comunicare deschisă și interactivă
Cerințe
- Experienta de minim 6 luni intr-un rol similar sau ca CSR
- Excelente abilități de comunicare și prezentare verbală și scrisă
- Excelente abilități organizatorice și analitice, autonom, inovator
- Nivel avansat al limbii italiene - C1 obligatoriu (atât scris, cât și vorbit)
- Cunoaștere bună a MS Office (foile Google/Excel ar fi un mare plus)
- Orientarea către client și capacitatea de a se adapta/răspunde la diferite tipuri de personaje
- Excelente abilități de comunicare și prezentare verbală și scrisă
Beneficii
- Pachet salarial competitiv
- Bonus lunar
- Tichete de masa
- Asigurare privata de sanatate
- Perioada contractuala nedeterminata
- Birou hibrid 4 zile + 1WFH
- Locație: București, Sema Parc