Quality Analyst with Italian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

#Fii mai mult

Aspirați la o carieră plină de satisfacții, care să vă permită să faceți mai mult și să obțineți mai mult? Eliberați-vă întregul potențial la locul de muncă cu TDCX, o companie BPO premiată și în creștere rapidă.


Lucrați cu cele mai iubite mărci din lume și fiți alături de oameni minunați și diverși. Fii acasă, aparține și începe-ți călătoria către #BeMore !


Principalele motive pentru a lucra cu TDCX

  • Remunerație atractivă, avantaje grozave și stimulente de performanță
  • Acoperire medicală, de asigurare sau de asigurări sociale cuprinzătoare
  • Spații de lucru de clasă mondială și care pot fi Instagram, chiar lângă stația de metrou Pipera
  • Activități captivante și programe de recunoaștere
  • Planuri puternice de învățare și dezvoltare pentru dezvoltarea carierei tale
  • Cultură pozitivă pentru ca să #FiiMai la locul de muncă
  • Zona usor de localizat cu acces direct la transportul in comun
  • Aranjamente flexibile de lucru
  • Fii instruit și îndrumat de experți în domeniul tău
  • Alăturați-vă unei companii globale, câștigătoare a sute de premii industriale


Care este misiunea ta?

  • Efectuați monitorizarea apelurilor pentru a evalua comportamentul angajaților și performanța serviciului pentru clienți în conformitate cu procesele și procedurile prezentate de cont, companie și legile și reglementările comerciale
  • Oferiți feedback și recomandări structurate și valoroase pentru a aborda abilitățile, lacunele de cunoștințe și oportunitățile comportamentale
  • Conduceți și/sau participați la sesiuni de calibrare cu operațiuni și instruire și programe de ascultare a apelurilor, intern sau cu clientul, pentru a identifica cele mai bune practici și domenii de îmbunătățire
  • Asistență în dezvoltarea, crearea și implementarea proceselor și procedurilor de calitate pentru call center; precum și de a face recomandări pentru îmbunătățiri ale materialelor de instruire și/sau recomandări pentru proiectarea unui nou modul de instruire
  • Colaborați cu membrii echipei de calitate și Managerul QA pentru a identifica și eficientiza procesele QA și implementa standarde de proces care îmbunătățesc livrarea serviciilor și experiența clienților
  • Pregătește și analizează rapoarte de calitate interne și externe pentru revizuire cu părțile interesate interne și/sau clienți
  • Lucrați în parteneriat cu operațiunile, instruirea și clienții în dezvoltarea și/îmbunătățirea programelor de evaluare care sunt direcționate către obiectivele contului și vor descoperi cauza principală a problemelor, soluțiile posibile și vor oferi informații utile pentru îmbunătățirea performanței
  • Sprijiniți noii angajați facilitând sesiuni de ascultare a apelurilor, apeluri simulate și alte activități legate de QA
  • Utilizați instrumentele de call center și/sau sistemele client pentru a colecta date și a analiza tendințele sau modelele care afectează performanța calității
  • Urmăriți toată formarea necesară, inclusiv formarea noilor angajați și educația continuă pentru a fi eficient în preluarea interacțiunilor cu clienții și monitorizarea/evaluarea apelurilor.
  • Preluați în mod regulat apeluri sau completați timp pentru a face față clienților pentru a exercita și/sau a îmbunătăți abilitățile de interacțiune cu clienții și cunoștințele despre procesele contului, care, la rândul lor, sunt necesare pentru sprijinirea personalului nostru din prima linie.
  • Efectuați alte monitorizări sau evaluări a apelurilor considerate necesare de către echipa de conducere a contului pentru culegerea de informații, analiza cauzei principale sau îmbunătățirea performanței unor metrici specifice
  • Alte responsabilități atribuite de managerul QA
  • Orice alte îndatoriri și responsabilități care vă pot fi atribuite de conducere din când în când, în cadrul categoriei dumneavoastră de angajare în organizație și pentru implementarea eficientă, întreținerea și îmbunătățirea continuă a Sistemului de Management al Calității al TDCX


Pe cine căutăm?

  • Minim 2 ani în facultate, de preferință o diplomă de licență
  • Minim 2 ani de experiență (de preferință într-un mediu BPO sau similar)
  • Minim 2 ani experiență ca specialist în asigurarea calității
  • Cunoștințe cu tehnologia, în special computere, aplicații software și sisteme telefonice
  • Cunoștințe operaționale solide de PowerPoint, Excel și Word
  • Experienta tehnica de minim 6 luni
  • Abilități excepționale de comunicare verbală și scrisă în engleză și italiană
  • Orientare ridicată la serviciul clienți
  • Nivel ridicat de integritate și judecată
  • Cunoaștere puternică a evaluării calității și a parametrilor serviciului clienți
  • Atentie la detalii si dorinta de a respecta procedurile
  • Abilități solide de RCA, abilități de planificare a acțiunii și de coaching
  • Abilități puternice de organizare, multitasking și de gestionare a timpului
  • Flexibilitatea schimburilor


Cine este TDCX?

TDCX (NYSE: TDCX) oferă soluții de transformare digitală CX, permițând mărcilor de top și perturbatoare la nivel mondial să achiziționeze noi clienți, să fidelizeze clienții și să își protejeze comunitățile online.


TDCX ajută clienții, inclusiv multe dintre cele mai bune mărci din lume, să-și atingă aspirațiile privind experiența clienților, valorificând tehnologia, inteligența umană și amprenta noastră globală. Servim clienți în domeniul fintech, gaming, tehnologie, home sharing și călătorii, publicitate digitală și social media, streaming și e-commerce. Experiența noastră și amprenta noastră puternică în Asia ne-au făcut un partener de încredere pentru clienți, în special pentru companiile cu creștere mare, din noua economie care doresc să exploateze potențialul de creștere al regiunii.


Ne mândrim să descoperim și să angajăm cei mai buni profesioniști care ni se alătură în timp ce transformăm industria CX externalizată. Angajamentul nostru de a fi #BeMore pentru oamenii noștri, clienții noștri și comunitatea noastră ne-a determinat să câștigăm câteva sute de premii din industrie, inclusiv să fim una dintre cele mai bune companii pentru care să lucrăm din Asia.


De la spațiile noastre de lucru de clasă mondială, pachete de compensare peste media industriei, oportunități de carieră, până la avantajele noastre la locul de muncă, aflați ce altceva vă așteaptă atunci când începeți o carieră cu TDCX.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TDCX pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TDCX pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TDCX locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?