De ce au nevoie pacienții de tine
Tot ceea ce facem, în fiecare zi, este în conformitate cu un angajament neclintit față de calitate și livrarea de produse sigure și eficiente către pacienți. Cultura noastră științifică și conformă a calității bazată pe riscuri este flexibilă, inovatoare și orientată către client. Indiferent dacă sunteți implicat în dezvoltare, întreținere, conformitate sau analiză prin programe de cercetare, contribuția dvs. va avea un impact direct asupra pacienților.
Ce vei realiza
Veți fi membru al echipei de asigurare a calității dedicate și extrem de eficiente a Pfizer. Veți evalua și revizui loturile clinice și comerciale de medicamente Pfizer. Vă veți asigura că documentele despre produse și procese se potrivesc cu specificațiile pe baza procedurilor stabilite de eșantionare și control statistic al procesului. Expertiza dvs. va ajuta la identificarea abaterilor de la standardele stabilite, la fabricarea si ambalarea produselor. În cazurile relevante, veți aproba investigațiile și activitățile de control al modificărilor pentru a asigura conformitatea cu politicile de gestionare a configurației.
În calitate de asociat, concentrarea dumneavoastră asupra postului va contribui la îndeplinirea sarcinilor și obiectivelor proiectului. Prin cunoștințele și angajamentul dvs. de domeniu, veți crea un mediu de colaborare în echipă pentru colegii dvs.
Efortul și angajamentul dumneavoastră sunt cele care vor face Pfizer gata să atingă noi etape și să ajute pacienții din întreaga lume.
Cum o vei realiza
- Contribuiți la finalizarea proiectelor complexe, gestionați timpul propriu pentru a îndeplini obiectivele convenite și dezvoltați planuri pentru activitățile de lucru pe proiecte proprii în cadrul unei echipe.
- Creați, examinați și aprobați rapoarte de audit privind bunele practici de producție {și cGMP}.
- Examinați și aprobați înregistrările de producție și ambalare pentru a vă asigura că informațiile și documentația sunt conforme cu politica Pfizer și cu GMP-urile.
- Creați, revizuiți și aprobați abaterile și produceți în mod constant lucrări de calitate.
- Comunicați cu precizie aprovizionarea, nevoile operaționale sau perspectivele operațiunilor de calitate (QO) și escaladați problemele cu potențial impact asupra pieței sau asupra stabilității.
- Asigurați-vă că toate documentele primite în zona de eliberare a lotului au fost revizuite pentru caracterul complet și exactitate.
- Furnizați evaluări de impact și decizii de calitate în timp real cu privire la problemele legate de produse și dispozitive medicale, în mod independent.
- Menține pregătirea pentru inspecție, sprijină inspecțiile de la agențiile de reglementare și clienții și îmbunătățește sistemele de asigurare a calității.
- Participați la proiecte de centură verde/neagră, proiecte de îmbunătățire Right First Time (RFT), acțiuni corective/eficacitatea acțiunii preventive etc., după caz.
- Asistați și sprijiniți personalul de producție/ambalare în detectarea și rezolvarea erorilor de conformitate în timp real în timpul operațiunilor de fabricație și ambalare.
- Ajutați la definirea planurilor de acțiune adecvate pentru îmbunătățire și urmărire și comunicați închiderea acțiunilor.
- Conduce/Participă la evaluări de management al riscului de calitate (QRM) care obțin aprobare prin managementul operațiunilor de calitate a locației și zonei (QO).
Calificări
- Licențiat
- Experienta in industria farmaceutica
- Experienta in sisteme administrate de calitate
- Cunoștințe solide despre bunele practici actuale de fabricație {parte din GxP}
- Abilitatea de a lucra într-un mediu de echipă în cadrul propriei echipe și echipelor interdepartamentale
- Abilități eficiente de comunicare scrisă și orală
Este bine sa ai
- Experiență la un loc de producție
- Experienta in scrierea si gestionarea abaterilor
- Experiență în revizuirea înregistrărilor de producție a loturilor, sistemul de planificare a resurselor întreprinderii, investigarea neconformității, analiza cauzei principale și managementul controlului schimbărilor
Termenul limită pentru înscriere este 15 septembrie.
Toți solicitanții trebuie să aibă autorizația relevantă pentru a locui și a lucra în Regatul Unit/UE, după caz.
Scop
Descoperiri care schimbă viețile pacienților ... La Pfizer suntem o companie centrată pe pacient, ghidată de cele patru valori ale noastre: curaj, bucurie, echitate și excelență. Cultura noastră revoluționară se pretează devotamentului nostru de a transforma milioane de vieți.
Strategia de transformare digitală
Un mod îndrăzneț prin care ne atingem scopul este prin strategia de transformare digitală la nivel de companie. Suntem de vârf în adoptarea de noi date, modelare și soluții automate pentru a digitiza și a accelera în continuare descoperirea și dezvoltarea medicamentelor, cu scopul de a îmbunătăți rezultatele privind sănătatea și experiența pacientului.
Flexibilitate
Ne propunem să creăm o cultură la locul de muncă flexibilă, de încredere, care să încurajeze angajații să atingă armonia vieții profesionale, să atragă talente și să le permită tuturor să lucreze cel mai bine. Să începem conversația!
Șanse egale de angajare
Credem că o forță de muncă diversă și incluzivă este esențială pentru construirea unei afaceri de succes. În calitate de angajator, Pfizer se angajează să sărbătorească acest lucru, în toate formele sale, permițându-ne să fim la fel de diversi ca pacienții și comunitățile pe care le deservim. Împreună, continuăm să construim o cultură care încurajează, sprijină și împuternicește angajații noștri.
Asigurarea și controlul calității