Quality Assurance Team Leader

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:


  • Conduceți și gestionați o echipă de analiști de calitate care vor audita contactele/conversațiile care sunt rezolvate de echipa de asistență pentru clienți
  • Comunicați clientului orice instrumente sau politici lipsă pentru ca CSR-urile să își îndeplinească sarcinile
  • Asigurați-vă că echipa respectă termenele limită și standardele de calitate adecvate
  • Oferiți sprijin și instruire membrilor echipei, atunci când este necesar
  • Oferă încurajare membrilor echipei, inclusiv comunicarea obiectivelor echipei și identificarea zonelor pentru noi antrenamente sau verificări de abilități
  • Desfășoară întâlniri ale echipei pentru a informa membrii cu privire la cele mai bune practici și așteptările continue
  • Gestionați indicatorii cheie de performanță


Cerințe:


  • Experienta de minim 12 luni in managementul echipelor
  • Nivel avansat de engleză și una dintre următoarele limbi: franceză/spaniolă/italiană/germană
  • Licențiat
  • Abordarea procesuala si intelegerea cerintelor clientilor
  • Persoană matură, cu capacitatea de a lucra și de a comunica cu oamenii de la nivelul producției
  • Abilitatea de a gândi analitic
  • Abilitati interpersonale bune
  • Abilități de management al părților interesate interne și externe
  • Cunoștințe bune de produs susținute cu abilități excelente de comunicare și prezentare
  • Cunoaștere bună a instrumentelor MS Office (Word, Powerpoint, Excel)
  • Abilitatea de a antrena și îndruma agenți
  • Rezolvarea problemelor complexe și gândirea critică


Beneficii:


  • Pachet de mutare;
  • Oportunitate fantastică de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
  • Oportunitate excelentă de carieră cu o companie internațională de outsourcing de top;
  • Oportunitate de dezvoltare profesională și personală într-un mediu de lucru multinațional printr-o varietate de programe de formare (hard/soft skills);
  • Pachet de compensare atractiv, cu acces complet la o varietate de beneficii disponibile printr-o platformă online; pachetul poate fi personalizat lunar in functie de nevoile fiecarui angajat.
  • Oportunitatea de a lucra alături de prietenii tăi în spațiile noastre dedicate și mediul de lucru durabil din noul nostru birou


Dacă acest rol se potrivește cu așteptările dumneavoastră profesionale, vă invităm să aplicați și vă vom reveni pentru a discuta mai multe detalii despre procesul de recrutare.


Cu toate acestea, dacă nu sunteți interesat, dar cunoașteți și alte persoane care ar putea fi, nu ezitați să le sugerați să aplice.


Prin aplicarea la acest anunț de angajare, ne dați consimțământul pentru a vă prelucra datele personale în scopul recrutării.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro Digital Operations and Platforms pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro Digital Operations and Platforms locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?