Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descriere
Responsabil cu relațiile cu clienții pe probleme de calitate (gestionarea reclamațiilor clienților, cunoașterea, implementarea, conformitatea și aplicarea regulilor și specificațiilor clienților, managementul aprobării produselor, monitorizarea și rezolvarea problemelor interne de calitate, pregătirea instrucțiunilor de verificare, instrucțiuni de lucru, firewall, plan de control, participare la intalniri FMEA, participare la proiecte de imbunatatire (TPOC, NQC)
Calificari
Studii superioare (de preferinta tehnica)
> 3 ani experienta relevanta (interna sau domeniul Auto)
Experienta in management de proiect (mic, mediu)
Cunostinte Cunostinte instrumente de baza
Cunostinte de Metode de Analiză și Rezolvare a Problemelor (A3, 8D)
SAP (modul calitate, logistică, producție)
Experiență în lucrul cu portaluri pentru clienți în
engleză - scris și vorbit fluent
Ce oferim
Pachet salarial și beneficii (transport, cantină, Bookster, diferite reduceri la partenerii noștri);
Tichete de masa (20 Ron);
al 13-lea salariu;
Sănătate & Wellness (Asigurări private de sănătate, activități sportive);
Mediul Internațional de Muncă;