Descriere
În calitate de proiect manager de calitate, rolul dumneavoastră este de a sprijini managerul de proiect ca partener împuternicit în ceea ce privește planificarea eficientă, implementarea și controlul acțiunilor specifice întreprinse pentru asigurarea calității. Fiind membru al echipei de proiect, vă veți asigura că cerințele interne și externe de calitate sunt abordate în mod adecvat în organizarea proiectului.
Starea calității rezultatelor proiectului și a proceselor specifice proiectului este verificată și înregistrată prin efectuarea unor proceduri de verificare adecvate (de exemplu, participarea la întâlniri de revizuire, verificări ale procesului de dezvoltare). Abaterile de la standardele definite sunt recunoscute în timp și raportate conducerii, iar acțiunile corective sunt inițiate și urmărite.
#AutonomousMobility
În calitate de proiect manager de calitate, responsabilitățile dumneavoastră vor fi:
- Planificarea și urmărirea obiectivelor calității și a sarcinilor de asigurare a calității (de exemplu, revizuiri, calificări);
- Acord pentru procesarea croitoriei;
- Verificați conformitatea procesului în cadrul proiectului;
- Initiaza si conduce activitati de rezolvare a problemelor, pentru a defini actiuni pentru a limita defectele, pentru a identifica cauzele fundamentale, pentru a asigura actiuni corective si pentru a preveni aparitia ulterioara;
- Raportare independentă privind problemele de asigurare a calității;
- Inițierea acțiunilor corective în cazul abaterilor procesului;
- Sprijin și coaching al echipei de proiect în ceea ce privește aspectele și procesele de calitate;
- Coordonează cu software-ul Quality Manager. După o etapă inițială de instruire care vă va familiariza cu produsele, instrumentele, procesele și organizarea noastră, un mentor vă va sprijini să vă preluați treptat propriile responsabilități.
Un mentor vă va ajuta să vă preluați treptat propria responsabilitate după o fază inițială de instruire care vă va familiariza cu produsele, instrumentele, procesele și organizarea noastră.
Calificări
- Diplomă universitară într-un domeniu relevant (ex. Electronică, Informatică);
- Înțelegerea sistemelor încorporate;
- Abilitatea de a lucra într-un mediu bazat pe proces, cu accent pe client;
- Metodologie legată de calitate (ex. FMEA, 8D, 5Why);
- Bune abilități de scriere, citire și vorbire în limba engleză;
- Bune abilități de comunicare și echipă;
- Orientare către inițiativă și calitate, cu accent pe obținerea de rezultate;
- Cunoștințele și experiența cu standardele auto (IATF, ISO 26262 FS) și tehnologiile de producție vor constitui un plus.
Ce oferim:
plătiți pentru performanță:
- Bonusuri și recompense pentru realizare;
- Bonus de relocare pentru non-timișoreni;
- Bonusuri de recomandare pentru noii membri ai echipei;
- Program de flexibilitate, inclusiv orar flexibil, muncă mobilă și perioade sabatice.
Bunăstare:
- Sănătate și bunăstare (Asigurări private de sănătate, asigurări de viață, activități sportive etc.);
- Diferite reduceri (ochelari, anvelope, medicale, cumparaturi);
- Restaurant intern și colțuri de cafea.
Învățarea pe tot parcursul vieții:
- Traininguri tehnice, soft Skills & Leadership;
- Programe și conferințe dedicate;
- Cursuri gratuite de limbi străine (engleză, germană, franceză etc);
- Acces la platforme de e-learning;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei (locale si internationale);
- Comunități interne de dezvoltare (Experți, Comunitate Agile de Practică, Inteligență Artificială etc).