Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati Principale:

 

  • Introduce/gestioneaza reclamatii in sistemul de gestionare al reclamatiilor;
  • Se asigura de primirea raspunsului la timp si complet la reclamatiile primite (cauza radacina, plan de actiune cu responsabil si termen);
  • Se asigura de implementarea actiunilor corective/preventive la timp si complet;
  • Este responsabil pentru raportarea locala, regionala si globala a indicatorilor de calitate (reclamatii consumator, evaluarea calitatii produsului vandut, calitatea la consumator);
  • Urmareste cu pietele alocate ca raportarile acestora sa fie facute la timp si complet; 
  • Stabileste, evalueaza si urmareste indeplinirea planurilor de actiune in cazul in care indicatorii de calitate nu sunt indepliniti;
  • Comunica cu pietele alocate modificarile aparute in procedurile globale si urmareste aplicarea modificarilor;
  • Furnizeaza datele referitoare la proces si produs;

 

Cerinte esentiale:

  • Absolvent studii superioare profil tehnic;
  • Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
  • Cunostinte foarte bune de operare pe calculator (Excel nivel avansat, Power Point, SAP, Outlook);

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la British American Tobacco Romania Investment SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la British American Tobacco Romania Investment SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are British American Tobacco Romania Investment SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?