Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati Principale:
- Introduce/gestioneaza reclamatii in sistemul de gestionare al reclamatiilor;
- Se asigura de primirea raspunsului la timp si complet la reclamatiile primite (cauza radacina, plan de actiune cu responsabil si termen);
- Se asigura de implementarea actiunilor corective/preventive la timp si complet;
- Este responsabil pentru raportarea locala, regionala si globala a indicatorilor de calitate (reclamatii consumator, evaluarea calitatii produsului vandut, calitatea la consumator);
- Urmareste cu pietele alocate ca raportarile acestora sa fie facute la timp si complet;
- Stabileste, evalueaza si urmareste indeplinirea planurilor de actiune in cazul in care indicatorii de calitate nu sunt indepliniti;
- Comunica cu pietele alocate modificarile aparute in procedurile globale si urmareste aplicarea modificarilor;
- Furnizeaza datele referitoare la proces si produs;
Cerinte esentiale:
- Absolvent studii superioare profil tehnic;
- Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
- Cunostinte foarte bune de operare pe calculator (Excel nivel avansat, Power Point, SAP, Outlook);