Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Employment type:Regular
Employment time:Full-time
Percentage of time the position involves travel:0%
Percentage of time the position allows for working off-site:0%
Job category:Business and Financial Operations
Job industry:Other - Not Specified
Description
Responsabilitati:
•Rezolvarea cu profesionalism si promptitudine a tuturor cererilor si reclamatiilor formulate de catre client;•Investigarea si rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor interni si externi cu privire la facturile emise;•Investigarea si rezolvarea problemelor legate de emiterea facturilor corect si in timp util;•Pastrarea unei legaturi constant cu agentii de vanzari pentru a se asigura ca acestia dispun de instrumentele necesare realizarii obiectivelor lor;•Producerea rapoartelor saptamanale/lunare pentru clientii la care am agreat sa trimitem rapoarte.•Inregistrarea si monitorizarea solicitarilor.•Contactarea clientilor (in scris si telefonic).Skills & experience
Cerinte:
•Foarte buna atentie la detalii;•Cunostinte avansate de operare PC( Excel, Access);•Capacitate de lucru sub presiune;•Persoana dinamica si foarte organizata;•Entuziasm si flexibilitate;•Cunostinte/ experienta de lucru in domeniul financiar reprezinta un plus.