Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Employment type:Regular

Employment time:Full-time

Percentage of time the position involves travel:0%

Percentage of time the position allows for working off-site:0%

Job category:Business and Financial Operations

Job industry:Other - Not Specified

Description

Responsabilitati:

•Rezolvarea cu profesionalism si promptitudine a tuturor cererilor si reclamatiilor formulate de catre client;
•Investigarea si rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor interni si externi cu privire la facturile emise;
•Investigarea si rezolvarea problemelor legate de emiterea facturilor corect si in timp util;
•Pastrarea unei legaturi constant cu agentii de vanzari pentru a se asigura ca acestia dispun de instrumentele necesare realizarii obiectivelor lor;
•Producerea rapoartelor saptamanale/lunare pentru clientii la care am agreat sa trimitem rapoarte.
•Inregistrarea si monitorizarea solicitarilor.
•Contactarea clientilor (in scris si telefonic).

Skills & experience

Cerinte:

•Foarte buna atentie la detalii;
•Cunostinte avansate de operare PC( Excel, Access);
•Capacitate de lucru sub presiune;
•Persoana dinamica si foarte organizata;
•Entuziasm si flexibilitate;
•Cunostinte/ experienta de lucru in domeniul financiar reprezinta un plus.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DHL International Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DHL International Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DHL International Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?