Descrierea postului
Ocazia
Ești cineva care dorește să colaboreze cu unii dintre cei mai buni talente din industrie? Creați soluții inovatoare și de înaltă calitate pentru a satisface nevoile de afaceri ale clienților? Dacă ești interesat să faci parte dintr-o cultură a învățării, în care munca în echipă și colaborarea sunt încurajate, excelența este răsplătită și diversitatea este respectată, acesta este locul potrivit. Căutăm să creștem în mod agresiv echipa noastră Engineering IOT în Europa pentru oportunități în domeniul dezvoltării de aplicații S&OP/Engineering.
De ce ar trebui să vă alăturați practicii Infosys Engineering?
La Infosys, am fost pionier și am perfecționat modelul global de livrare, prezentând clienților noștri capacitatea de a muta munca tehnologică în diferite locații în care talentul este ușor disponibil, iar calitatea este impecabilă și competitivă a costurilor. De-a lungul anilor am aplicat acest model unei game complete de servicii - atât tehnice, cât și de afaceri. Serviciile noastre IT, cum ar fi integrarea aplicațiilor, testarea, întreținerea și gestionarea infrastructurii asigură că operațiunile dumneavoastră sunt complet optimizate. Serviciile noastre de externalizare și management al proceselor de afaceri, cum ar fi furnizarea de servicii pentru clienți, externalizarea resurselor umane și gestionarea achizițiilor, reduc costurile proceselor, sporind în același timp mult eficiența acestora. Cel mai important, ca parte a abordării noastre strategice de aprovizionare,
Descrierea postului
În calitate de lider tehnologic, sunteți expert în a contribui la diferite faze ale ciclului de viață al dezvoltării aplicațiilor. Te vei implica intens în. vei defini problema, vei propune, rafina și dezvolta soluția. Veți juca, de asemenea, un rol cheie în dezvoltarea, configurarea, testarea și implementarea soluției globale. Veți îndruma echipa pentru a vă asigura că DevOps și practicile de automatizare sunt implementate conform nevoilor. Veți ghida echipele agile distribuite asupra proceselor de proiect, a livrabilelor și veți contribui la dezvoltarea propunerii, instruirea clienților și dezvoltarea capacităților interne și ajutați la detalierea domeniului de aplicare al proiectului. Veți avea ocazia să colaborați cu proprietarii de produse și arhitecții, ceea ce permite echipei noastre să livreze soluții care să corespundă valorii afacerii.
Această poziție poate necesita 15% deplasare.
Cunoștințe de domeniu necesare
- Aerospațial
- Logistică
- Produse alimentare si bauturi
Cunostinte tehnice
- Cel puțin 8-10 ani experiență practică puternică în Quintiq ..
- Este necesar o diplomă de licență/master în mecanică / informatică / managementul sistemelor informaționale sau un domeniu conex.
- Bune cunoștințe în crearea puzzle-ului de planificare, operațiuni și logistică.
- Certificat de Dassault System Quintiq pe:
- Consultant Macro Planner (Nivel 1)
- Expert software Delmia Quintiq (Nivel 1)
- Consultant de procese industriale Delmia Quintiq (Nivel 1)
- Cercetare operațională Delmia Quintiq (Nivel 1)
- Consultant Planificator cererii (Nivel 1)
- Planificator de cerere pentru dezvoltatori (Nivel 1)
- Consultant planificator al forței de muncă (Nivel 1)
- Planificator forță de muncă pentru dezvoltatori (Nivel 1)
- Consultant planificator logistic (Nivel 1)
- Consultant planificator de flotă și echipaj (Nivel 1)
- Consultant planificator al forței de muncă (Nivel 1)
- Consultant planificator companie (Nivel 1)
- Cunoștințe excelente despre metodologii și instrumente de analiză a cerințelor, principii de proiectare inginerească și instrumente de proiectare, precum și principii de cunoștințe ale metodelor de producție.
- Cunoștințe excelente de lucru în dezvoltarea de aplicații VB.Net, C#, Python și .Net.
- Minim 6-8 ani de experiență de lucru în funcții de inginerie/IT, inclusiv suport tehnic într-un mediu de lucru global cu aplicații multiple.
- Experiență în gestionarea unei echipe de 5-10.
- Competență în lucrul cu metodologia Agile.
- Cunoștințe despre lucrul în cloud - AWS, Azure, GCP.
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
- Abilitatea de a documenta eficient procesele.
- Depanează și rezolvă problemele sistemului, incidentele. Lucrează proactiv pentru a identifica potențialele probleme legate de incidente/tichete de service și recomandă/implementa soluții preventive.
- Rezolvați problemele/cererile aplicațiilor de inginerie, asigurați respectarea SLA și îmbunătățiți experiența și satisfacția utilizatorului.
- Aderă la standardele, politicile și procedurile IT globale și coordonează activitățile conexe cu echipele IT globale.
- Dezvoltați relații de lucru eficiente cu partenerii de afaceri interni și externi.
Alte aptitudini
- Elaborează și oferă instruire pentru utilizatori și prezentări despre noi sisteme și upgrade-uri.
- Aplicați gândirea critică și abordări colaborative pentru îmbunătățirea serviciilor și rezolvarea provocărilor tehnice.
- Servicii excelente pentru clienți și abilități de comunicare verbală pentru a relaționa bine cu un grup divers de utilizatori finali, inclusiv colegi, furnizori.
- Abilitatea de a stabili priorități și de a gestiona propriul volum de muncă, de a gestiona mai multe sarcini simultan
- Experiență și dorință de a lucra într-un mediu global de livrare.
- Lucrează direct cu furnizorii și cu alți angajați ai serviciilor tehnice pentru a coordona probleme tehnice majore, proiecte, pentru a comunica așteptările și pentru a coordona livrabile și servicii.
- Coordonează și/sau efectuează întreținerea software-ului și a sistemului de operare pe stațiile de lucru și servere.
Personal
Pe lângă calificările profesionale ale candidaților, acordăm o mare importanță pe lângă diverse forme de profil de personalitate. Acestea includ:
- Performați-vă ca un auto-începător, cu motivație și pasiune ridicate, care prosperă într-un mediu în continuă schimbare, cu ritm rapid, cu capacitatea de a se adapta la schimbare
- Înalte abilități analitice
- Un grad ridicat de inițiativă și flexibilitate
- Orientare ridicată către client
- Conștientizare de înaltă calitate
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă
De ce Infosys
Infosys este lider global în servicii tehnologice și consultanță. Le oferim clienților din peste 50 de țări să creeze și să execute strategii pentru transformarea lor digitală. De la inginerie la dezvoltarea de aplicații, managementul cunoștințelor și managementul proceselor de afaceri, ne ajutăm clienții să găsească problemele potrivite de rezolvat și să le rezolve eficient. Echipa noastră de peste 190.000 de inovatori din întreaga lume se diferențiază de imaginația, cunoștințele și experiența, în industrii și tehnologii, pe care le aducem fiecărui proiect pe care îl întreprindem.