RAN Technical Support Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

DELTATEL este o companie specializată în furnizarea de servicii care permit operatorilor, companiilor mari și instituțiilor publice să ofere utilizatorilor finali soluții de comunicații voce, date și video.

În ultimii ani, DELTATEL a devenit și furnizor de echipamente, devenind partenerul mai multor companii precum Juniper, Cambridge BNL, Fusan, Syneto, etc trecând astfel într-o nouă etapă în dezvoltarea sa, oferind soluții la cheie care includ echipamente și Servicii.


Căutăm noi colegi care au o pasiune pentru a face lucrurile să funcționeze și sunt dispuși să contribuie cu soluții creative, ieșite din cutie la problemele apărute într-un mediu dinamic.


În acest rol, veți lucra independent cu responsabilitatea de a rezolva cazurile de solicitare a clienților și de a raporta conform proceselor.


Domeniul SAO - Descriere generală:

- Dezvoltați soluții de integrare/schimbare/upgrade de site pentru toate tehnologiile RAN 2G, 3G, 4G și 5G pentru mediul multivendor (Huawei/Ericsson)

- Depanarea problemelor apărute după implementarea de la distanță a serviciilor legate de rețea, inclusiv, dar fără a se limita la: integrare, configurare, re-homing

- Dezvoltarea metodelor si procedurilor

- Întreținere preventivă complexă și upgrade software

- Suport în dezvoltarea de scripturi software pentru automatizarea sarcinilor

- Asistență pentru personalul de teren în timpul diferitelor activități de implementare, lucrări planificate și depanare aferentă

- Asigurați crearea, actualizarea și finalizarea corectă și în timp util a tuturor biletelor, cu escaladare și notificare promptă a incidentelor în timpul operațiunilor

- Asigurarea că serviciile de telecomunicații sunt livrate în termenele contractuale

- Propune/dezvolta/verifica/implementa noi instructiuni de lucru si orice modificare/evolutie legata de acestea

- Propune îmbunătățiri ale proceselor

- Furnizarea de training-uri/workshop-uri pentru echipele NI

- 3+ ani de experiență în domeniul RAN în mediul multivendor Ericsson/Huawei

- Cunostinte franceza: B1

Detalii domeniul de aplicare:

- Activități legate de linia fierbinte à suport tehnic oferit pentru coordonarea inginerilor de teren la fața locului sau alte probleme care necesită expertiză tehnică

- Gestionarea biletelor legate de următoarele subiecte:

o Probleme de câmp/hardware

o Probleme XML

o Probleme de configurare

o Probleme de incoerență a bazei de date

- Efectuați acțiuni de la distanță pentru probleme legate de următoarele subiecte:

o gestionarea alarmelor și depanare

o gestionarea și urmărirea biletelor

- Suport tehnic pentru alte entități sau suport legat de alte servicii furnizate de echipa noastră

- Depanare complexă și coordonare tehnicieni la fața locului legate de defecțiunile rețelei

- Efectuarea de actiuni corective legate de incoerentele de retea detectate

Beneficiile dvs.:

- Program de lucru hibrid;

- Pachet salarial atractiv;

- Tichete de masa;

- pachet de afaceri asigurare medicala privata;

- Rambursare pentru accesul complet la săli de sport/centre de fitness din toată țara;

- Rambursare pentru grădiniță și după școală;

- Rambursarea locurilor de parcare;

- Oportunități de creștere profesională, cum ar fi traininguri, cursuri online, conferințe.


Așteptăm cu nerăbdare să primim cererea dumneavoastră!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Deltatel pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Deltatel pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Deltatel locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?