DELTATEL este o companie specializată în furnizarea de servicii care permit operatorilor, companiilor mari și instituțiilor publice să ofere utilizatorilor finali soluții de comunicații voce, date și video.
În ultimii ani, DELTATEL a devenit și furnizor de echipamente, devenind partenerul mai multor companii precum Juniper, Cambridge BNL, Fusan, Syneto, etc trecând astfel într-o nouă etapă în dezvoltarea sa, oferind soluții la cheie care includ echipamente și Servicii.
Căutăm noi colegi care au o pasiune pentru a face lucrurile să funcționeze și sunt dispuși să contribuie cu soluții creative, ieșite din cutie la problemele apărute într-un mediu dinamic.
În acest rol, veți lucra independent cu responsabilitatea de a rezolva cazurile de solicitare a clienților și de a raporta conform proceselor.
Domeniul SAO - Descriere generală:
- Dezvoltați soluții de integrare/schimbare/upgrade de site pentru toate tehnologiile RAN 2G, 3G, 4G și 5G pentru mediul multivendor (Huawei/Ericsson)
- Depanarea problemelor apărute după implementarea de la distanță a serviciilor legate de rețea, inclusiv, dar fără a se limita la: integrare, configurare, re-homing
- Dezvoltarea metodelor si procedurilor
- Întreținere preventivă complexă și upgrade software
- Suport în dezvoltarea de scripturi software pentru automatizarea sarcinilor
- Asistență pentru personalul de teren în timpul diferitelor activități de implementare, lucrări planificate și depanare aferentă
- Asigurați crearea, actualizarea și finalizarea corectă și în timp util a tuturor biletelor, cu escaladare și notificare promptă a incidentelor în timpul operațiunilor
- Asigurarea că serviciile de telecomunicații sunt livrate în termenele contractuale
- Propune/dezvolta/verifica/implementa noi instructiuni de lucru si orice modificare/evolutie legata de acestea
- Propune îmbunătățiri ale proceselor
- Furnizarea de training-uri/workshop-uri pentru echipele NI
- 3+ ani de experiență în domeniul RAN în mediul multivendor Ericsson/Huawei
- Cunostinte franceza: B1
Detalii domeniul de aplicare:
- Activități legate de linia fierbinte à suport tehnic oferit pentru coordonarea inginerilor de teren la fața locului sau alte probleme care necesită expertiză tehnică
- Gestionarea biletelor legate de următoarele subiecte:
o Probleme de câmp/hardware
o Probleme XML
o Probleme de configurare
o Probleme de incoerență a bazei de date
- Efectuați acțiuni de la distanță pentru probleme legate de următoarele subiecte:
o gestionarea alarmelor și depanare
o gestionarea și urmărirea biletelor
- Suport tehnic pentru alte entități sau suport legat de alte servicii furnizate de echipa noastră
- Depanare complexă și coordonare tehnicieni la fața locului legate de defecțiunile rețelei
- Efectuarea de actiuni corective legate de incoerentele de retea detectate
Beneficiile dvs.:
- Program de lucru hibrid;
- Pachet salarial atractiv;
- Tichete de masa;
- pachet de afaceri asigurare medicala privata;
- Rambursare pentru accesul complet la săli de sport/centre de fitness din toată țara;
- Rambursare pentru grădiniță și după școală;
- Rambursarea locurilor de parcare;
- Oportunități de creștere profesională, cum ar fi traininguri, cursuri online, conferințe.
Așteptăm cu nerăbdare să primim cererea dumneavoastră!