RBS Senior Catalog Associate - Spanish language training provided - Bucharest

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

DESCRIERE

Fiți gata să aveți un impact direct asupra deciziilor de cumpărare ale clienților și asupra experienței utilizatorilor online într-una dintre cele mai competitive organizații din Amazon

. Organizația Servicii de afaceri cu amănuntul (RBS) este o parte integrantă a ciclului de viață al produsului online Amazon. Echipa este concepută pentru a se asigura că Amazon rămâne competitiv în spațiul de vânzare cu amănuntul online, cu cele mai bune informații despre produse. Rolul principal al echipei este de a crea și de a îmbunătăți catalogul online Amazon de vânzare cu amănuntul, de a remedia produsele, de a îndeplini și de a posta defectele legate de cumpărare, de a îmbunătăți experiența partenerului de vânzări și de a crește eficiența operațiunilor magazinului prin reducerea costurilor operaționale.

Lucrează într-o echipă în care poți avea un impact în fiecare zi

RBS Core oferă oportunitatea de a crește, de a dezvolta abilități și de a înțelege afacerea în întreaga organizație. Acest rol este optim pentru gânditorii de spațiu alb care iubesc să construiască și să creeze. Veți avea oportunități de a aduce o gândire nouă și de a fi auzit. Vom investi pentru a vă spori abilitățile, oferind instruire specifică despre instrumentele Amazon împreună cu VBA, SQL, Python, LSS etc.

Profitați de oportunitatea de a fi RBS Core Senior Catalog Associate

În calitate de Senior Catalog Associate, veți lucra îndeaproape cu mentori și manageri pentru a înțelege profund și a surprinde ceea ce face ca serviciile oferite de RBS să fie unice și convingătoare. Acest rol necesită îndeplinirea sarcinilor utilizând raționamentul corect în înțelegerea procedurilor operaționale existente, împreună cu o cantitate bună de abilități de rezolvare a problemelor, raționament logic și gândire ieșită din cutie. Te vei concentra pe îmbunătățirea calității rezultatelor echipei, să întocmești rapoarte pentru conducere, să evaluezi învățările și să recomanzi noi training-uri, să efectuezi o analiză a cauzei principale și să propui soluții permanente la probleme.

Sarcinile dvs. vor include (dar fără a se limita la)
  • Crearea/repararea continutului pentru cataloagele de produse de pe site-ul Amazon;
  • Interacțiunea/coordonarea cu furnizorii/producătorii;
  • Analizarea, identificarea și corectarea erorilor care afectează negativ experiența clienților;
  • Incorporarea de noi furnizori, vanzatori si comercianti;
  • Offshore/onboard noi procese prin colaborarea strânsă cu partenerii de retail;
  • Rezolvarea defectelor la nivel de depozit sau client prin propunerea de actiuni corective pentru prevenirea viitoarelor situatii similare;
  • Mentinerea inregistrarilor muncii primite si lucrarilor efectuate.
În plus, veți avea posibilitatea
  • Identificați îmbunătățiri ale proceselor la care lucrați și sugerați modalități de implementare;
  • Identificarea si corectarea erorilor de catalog; investigarea reclamațiilor legate de catalog;
  • Participați la întâlniri și comunicări legate de proces la nivel mondial;
  • Instruiți și îndrumați alți asociați;
  • Susține și implementează idei de îmbunătățire pentru a crește eficiența proceselor;
  • Monitorizează și creează rapoarte privind KPI-urile individuale și ale echipei (productivitate, calitate, utilizare, etc);
  • Împărtășiți cunoștințele și cele mai bune practici cu echipa.

Calificări de bază
  • Diploma de bacalaureat este obligatorie;
  • Abilități profesionale de comunicare scrisă și orală în limba engleză;
  • Dorința de a învăța spaniola
  • Cunoștințe foarte bune în navigarea și cercetarea pe internet – găsirea în timp util a informațiilor despre cantități mari de date.
  • Bune cunoștințe de lucru MS Office; Cunoașterea MS Excel va fi considerată un avantaj;
  • Bune abilități de comunicare pentru a interacționa cu furnizorii și clienții interni;
  • Păstrați calmul în situații critice;
  • Rezistență la sarcini repetitive și capacitatea de a identifica oportunitățile de automatizare;
  • Abilitatea de a învăța și de a lucra la mai multe sarcini în același timp;
  • Abilitatea de a anticipa nevoile clientului și de a stabili corect așteptările corecte.
Calificări preferate
  • Se preferă diplomă de licență în orice disciplină
  • 1-3 ani de experienta profesionala;
  • Cunoașterea SQL/VBA de bază va fi considerată un avantaj.
Amazon este un angajator cu șanse egale. Credem cu pasiune că angajarea unei forțe de muncă diverse este esențială pentru succesul nostru. Luăm decizii de recrutare în funcție de experiența și abilitățile tale. Apreciem pasiunea ta de a descoperi, inventa, simplifica și construi. Protejarea confidențialității și a securității datelor tale este o prioritate majoră de lungă durată pentru Amazon. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) pentru a afla mai multe despre cum colectăm, utilizăm și transferăm datele personale ale candidaților noștri.


Firma - Amazon Dev Ctr (Romania) SRL

Job ID: A2123651

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Amazon pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Amazon pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Amazon locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?