Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Angajam persoana motivata si responsabila pentru activitati de operare pc si dispecerizare, in cadrul departamentului service din Iasi cu urmatoarele atributii:
• Inregistreaza clientii si produsele intrate in service utilizand softuri specializate
• Ofera informatii clientilor despre stadiul echipamentelor aflate in reparatii
• Asigura operatiunile de facturare si casierie respectind legislatia in vigoare.
• foloseste programele/softurile de comenzi piese si gestionarea lor
Cerinte:
• experienta de minim un an ca si operator pc, casier sau gestionar, dispecer service, relatii publice
• cunostinte de utilizare PC cu abilitati crescute in utilizarea tastaturii
• persoana organizata, ordonata, serioasa, capabila de a se autoinstrui
• respecta regulile si procedurile impuse
Pot constitui avantaje:
• cunoasterea programului WinMentor (facturare si casierie) si/sau a pachetului Office (Excel, Word)
• Experienta intr-o firma cu profil asemanator
• Cunostinte tehnice in orice domeniu de activitate conex al firmei
• Cunostinte de contabilitate primara
Oferta:
• job pe perioada determinanta-2 ani
• pachet salarial motivant
• mediu placut, interesant si stimulativ de munca
• alte facilitati