Receptie si operator facturare service echipamente

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

 Principalele Atributii

- Facturare  comenzi de service

- Urmaire comenzi restante

- Programarea si receptionarea echipamentelor;

-Deschiderea comenzilor si urmarirea procesului de desfasurare a reparatiilor;

- Trimite echipamentul in atelierul de reparatii si comunica in permanenta cu echipa din cadrul acestuia;

-Verificare fise furnizori 

-Respecta politicile service-ului

Cerinte

- Studii medii/superioare tehnice-constituie avantaj;

- Cunostinte temeinice de facturare si garantii

- Cunostinte de operare a unui soft contabil si de gestiune de tip ERP;- SAP reprezinta avantaj
- Cunostinte Excel nivel mediu (tabele, functii, pivoti, etc.);
-Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara;

Trasaturi de personalitate 

- Persoana organizata, cu atentie la detalii;
- Atitudine proactiva;
- Perseverenta;
- Seriozitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Kärcher Romania srl pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Kärcher Romania srl pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Kärcher Romania srl locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?