근무지: București
포스팅 날짜: 5 octombrie 2022
Salut. Suntem Haleon. O nouă companie lider mondial în domeniul sănătății consumatorilor. Modelat de toți cei care ni se alătură. Împreună, îmbunătățim sănătatea zilnică a miliarde de oameni. Prin creșterea și inovarea portofoliului nostru global de mărci de top – inclusiv Sensodyne, Panadol, Advil, Voltaren, Theraflu, Otrivin și Centrum – printr-o combinație unică de înțelegere umană profundă și știință de încredere. Mai mult, o reușim într-o companie pe care o deținem controlul. Într-un mediu pe care îl creăm împreună. Și o cultură care este unică a noastră. Ai grijă să ni te alături. Nu este o întrebare.
ASISTENȚĂ DE RECEPȚIE și BIROUL
Responsabilități cheie:
- Salutați și primiți oaspeții și direcționați vizitatorii către persoana și biroul potrivite;
- Răspundeți, ecranați și redirecționați apelurile telefonice primite;
- Furnizați informații de bază și exacte în persoană și prin telefon/e-mail;
- Primiți, sortați și distribuiți corespondența/livrările zilnice;
- Menține securitatea biroului urmând procedurile de siguranță și controlând accesul prin intermediul recepției (monitorizează jurnalul de bord, eliberează insigne de vizitator);
- Comanda rechizite pentru front office și păstrează inventarul stocului;
- Păstrați evidențe actualizate ale cheltuielilor și costurilor de birou;
- Menține relații de încredere cu furnizorii, clienții și colegii;
- Rezolva defecțiunile legate de birou și răspunde la solicitări sau probleme;
- Organizați întâlniri prin rezervarea sălilor și gestionarea băuturilor răcoritoare;
- Inregistreaza si tine evidenta facturilor, contractelor si a altor documente (puteri, certificate, adrese etc.) primite la receptie;
- Arhivarea contractelor in depozitul companiei
- Asistență la pregătirea documentelor preliminare în vederea reînnoirii/prelungirii contractului cu furnizorii departamentului administrativ în această etapă;
- Monitorizează adresa generală de e-mail și răspunde solicitărilor, împreună cu departamentele în cauză;
- Alte sarcini administrative.
Contractul este pe o perioadă de 6 luni
. Cerințe:
- Independență în îndeplinirea sarcinilor și o abordare proactivă
- Abilitati organizatorice, comunicare, diligenta, atentie la detalii, flexibilitate
- Limba engleza – intermediar
- română - vorbitori nativi
- Experienta pe post similar
Diversitate, echitate și incluziune
La Haleon îmbrățișăm forța noastră de muncă diversă prin crearea unui mediu incluziv care sărbătorește perspectivele noastre unice, generează curiozitate pentru a crea o înțelegere de neegalat unul față de celălalt și promovează rezultate corecte și echitabile pentru toată lumea.
Ne străduim să creăm un climat în care sărbătorim diversitatea noastră sub toate formele, tratându-ne reciproc cu respect, ascultând diferite puncte de vedere, susținându-ne comunitățile și creând un loc de muncă în care sinele tău autentic aparține și prosperă.
Credem într-o cultură de lucru agilă pentru toate rolurile noastre. Dacă flexibilitatea este importantă pentru dvs., vă încurajăm să explorați împreună cu echipa noastră de angajare care sunt oportunitățile. care sunt oportunitățile.
Dacă aveți nevoie de o acomodare sau de altă asistență pentru a aplica pentru un loc de muncă la GSK, vă rugăm să contactați Centrul de servicii GSK la 1-877-694-7547 (numărul gratuit din SUA) sau +1 801 567 5155 (în afara SUA).
GSK este un angajator cu șanse egale/acțiune afirmativă. Toți solicitanții calificați vor primi o considerație egală pentru angajare, indiferent de rasă, culoare, origine națională, religie, sex, sarcină, stare civilă, orientare sexuală, identitate/exprimare de gen, vârstă, dizabilitate, informații genetice, serviciu militar, veteran acoperit/protejat. statut sau orice altă clasă protejată federală, statală sau locală.
Anunț important pentru întreprinderile/ agențiile de ocupare a forței de muncă
GSK nu acceptă recomandări de la companiile de ocupare a forței de muncă și/sau agențiile de ocupare a forței de muncă cu privire la posturile vacante postate pe acest site. Toate întreprinderile/agențiile de ocupare a forței de muncă trebuie să contacteze departamentul comercial și general de achiziții/resurse umane al GSK pentru a obține o autorizație scrisă prealabilă înainte de a trimite orice candidați la GSK. Obținerea unei autorizații prealabile scrise este o condiție prealabilă oricărui acord (verbal sau scris) între compania/agenția de angajare și GSK. În absența obținerii unei astfel de autorizații scrise, orice acțiune întreprinsă de întreprinderea/agenția de angajare va fi considerată a fi fost efectuată fără consimțământul sau acordul contractual al GSK.
Vă rugăm să rețineți că, dacă sunteți un profesionist medical autorizat din SUA sau un profesionist din domeniul sănătății, așa cum este definit de legile statului care vă eliberează licența, este posibil ca GSK să fie obligat să captureze și să raporteze cheltuielile pe care le suportă GSK, în numele dvs., în cazul în care vi se acordă un interviu. pentru angajare. Această captare a transferurilor de valoare aplicabile este necesară pentru a asigura conformitatea GSK cu toate cerințele de transparență federale și de stat din SUA.