Nume Fabrica: Bucuresti
Data lansării: 5 octombrie 2022
Buna ziua. Suntem Haleon. O nouă companie lider mondial în domeniul sănătății consumatorilor. Modelat de toți cei care ni se alătură. Împreună, îmbunătățim sănătatea zilnică a miliarde de oameni. Prin creșterea și inovarea portofoliului nostru global de mărci de top – inclusiv Sensodyne, Panadol, Advil, Voltaren, Theraflu, Otrivin și Centrum – printr-o combinație unică de înțelegere umană profundă și știință de încredere. Mai mult, o reușim într-o companie pe care o deținem controlul. Într-un mediu pe care îl creăm împreună. Și o cultură care este unică a noastră. Ai grijă să ni te alături. Nu este o întrebare.
ASISTENȚĂ RECEPȚIE și BIROUL
Responsabilitati cheie:
- Salutați și primiți oaspeții și direcționați vizitatorii către persoana și biroul potrivite;
- Răspundeți, ecranați și redirecționați apelurile telefonice primite;
- Furnizați informații de bază și exacte în persoană și prin telefon/e-mail;
- Primiți, sortați și distribuiți corespondența/livrările zilnice;
- Menține securitatea biroului urmând procedurile de siguranță și controlând accesul prin intermediul recepției (monitorizează jurnalul de bord, eliberează insigne de vizitator);
- Comanda rechizite pentru front office și păstrează inventarul stocului;
- Păstrați evidențe actualizate ale cheltuielilor și costurilor de birou;
- Menține relații de încredere cu furnizorii, clienții și colegii;
- Rezolva defecțiunile legate de birou și răspunde la solicitări sau probleme;
- Organizați întâlniri prin rezervarea sălilor și gestionarea băuturilor răcoritoare;
- Inregistreaza si tine evidenta facturilor, contractelor si a altor documente (puteri, certificate, adrese etc.) primite la receptie;
- Arhivarea contractelor in depozitul companiei
- Asistență la pregătirea documentelor preliminare în vederea reînnoirii/prelungirii contractului cu furnizorii departamentului administrativ în această etapă;
- Monitorizează adresa generală de e-mail și răspunde solicitărilor, împreună cu departamentele în cauză;
- Alte sarcini administrative.
Contractul este pe o perioadă de 6 luni
Cerințe:
- Independență în îndeplinirea sarcinilor și o abordare proactivă
- Abilitati organizatorice, comunicare, diligenta, atentie la detalii, flexibilitate
- Limba engleza – intermediar
- română - vorbitori nativi
- Experienta pe post similar
Diversitate, echitate și incluziune
La Haleon îmbrățișăm forța noastră de muncă diversă prin crearea unui mediu incluziv care sărbătorește perspectivele noastre unice, generează curiozitate de a crea o înțelegere de neegalat unul față de celălalt și promovează rezultate corecte și echitabile pentru toată lumea.
Ne străduim să creăm un climat în care sărbătorim diversitatea noastră sub toate formele, tratându-ne unii pe alții cu respect, ascultând diferite puncte de vedere, susținându-ne comunitățile și creând un loc de muncă în care sinele tău autentic aparține și prosperă.
Credem într-o cultură de lucru agilă pentru toate rolurile noastre. Dacă flexibilitatea este importantă pentru dvs., vă încurajăm să explorați împreună cu echipa noastră de angajare care sunt oportunitățile. care sunt oportunitățile.
Dacă aveți nevoie de servicii pentru persoanele cu dizabilități sau de altă asistență pentru a aplica pentru o poziție la GSK, vă rugăm să contactați GSK HR Service Center la 1-877-694-7547 (număr gratuit în SUA) sau +1 801 567 5155 (în afara SUA).
GSK este un angajator cu egalitate de șanse/acțiune afirmativă. Toți solicitanții eligibili primesc șanse egale de angajare indiferent de rasă, culoare, origine națională, religie, sex, sarcină, stare civilă, orientare sexuală, identitate/exprimare de gen, vârstă, dizabilitate, informații genetice, serviciu militar, statut de veteran protejat sau orice alt stat federal. , clasa protejată de stat sau locală.
Notă importantă pentru agențiile de ocupare a forței de muncă/agențiile de ocupare a forței de muncă
GSK nu acceptă recomandări de la agențiile de ocupare a forței de muncă și/sau agențiile de ocupare a forței de muncă pentru locurile de muncă vacante postate pe acest site web. Toate agențiile de ocupare a forței de muncă/agențiile de ocupare a forței de muncă trebuie să contacteze departamentele comerciale și de achiziții generale/resurse umane ale GSK pentru o autorizare prealabilă scrisă înainte de a trimite orice candidat către GSK. Obținerea autorizației prealabile în scris este o condiție prealabilă pentru orice acord (oral sau scris) între agenția de ocupare a forței de muncă/agenția de ocupare a forței de muncă și GSK. Orice acțiune întreprinsă de o agenție de ocupare a forței de muncă/agenție de ocupare a forței de muncă fără autorizație scrisă va fi considerată a fi fost întreprinsă fără acordul GSK sau fără un acord contractual. Prin urmare, GSK nu este responsabilă pentru costurile suportate de astfel de acțiuni sau recomandări făcute de agențiile de ocupare a forței de muncă/agențiile de ocupare a forței de muncă pentru locurile de muncă vacante postate pe acest site web.
Vă rugăm să rețineți că, dacă sunteți un profesionist medical înregistrat în Statele Unite ale Americii sau un profesionist medical, așa cum este definit de legea statului care v-a eliberat licența, GSK poate fi obligată să înregistreze și să raporteze cheltuielile efectuate de GSK în numele dvs. dacă vi se oferă un interviu de angajare. Înregistrarea acestui transfer de valoare aplicabil este necesară pentru a se asigura că GSK respectă toate cerințele de transparență federale și de stat din SUA. Pentru mai multe informații, vizitați raportul de transparență al GSK, site-ul web For the Record.