Reception & Office Assistant- TR

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Locul de munca: Bucuresti


Data lansării: 5 octombrie 2022


Buna ziua. Suntem Haleon. O nouă companie lider mondial în domeniul sănătății consumatorilor. Modelat de toți cei care ni se alătură. Împreună, îmbunătățim sănătatea zilnică a miliarde de oameni. Prin creșterea și inovarea portofoliului nostru global de mărci de top – inclusiv Sensodyne, Panadol, Advil, Voltaren, Theraflu, Otrivin și Centrum – printr-o combinație unică de înțelegere umană profundă și știință de încredere. Mai mult, o reușim într-o companie pe care o deținem controlul. Într-un mediu pe care îl creăm împreună. Și o cultură care este unică a noastră. Ai grijă să ni te alături. Nu este o întrebare.


ASISTENȚĂ RECEPȚIE și BIROUL


Responsabilitati cheie:


  • Salutați și primiți oaspeții și direcționați vizitatorii către persoana și biroul potrivite;
  • Răspundeți, ecranați și redirecționați apelurile telefonice primite;
  • Furnizați informații de bază și exacte în persoană și prin telefon/e-mail;
  • Primiți, sortați și distribuiți corespondența/livrările zilnice;
  • Menține securitatea biroului urmând procedurile de siguranță și controlând accesul prin intermediul recepției (monitorizează jurnalul de bord, eliberează insigne de vizitator);
  • Comanda rechizite pentru front office și păstrează inventarul stocului;
  • Păstrați evidențe actualizate ale cheltuielilor și costurilor de birou;
  • Menține relații de încredere cu furnizorii, clienții și colegii;
  • Rezolva defecțiunile legate de birou și răspunde la solicitări sau probleme;
  • Organizați întâlniri prin rezervarea sălilor și gestionarea băuturilor răcoritoare;
  • Inregistreaza si tine evidenta facturilor, contractelor si a altor documente (puteri, certificate, adrese etc.) primite la receptie;
  • Arhivarea contractelor in depozitul companiei
  • Asistență la pregătirea documentelor preliminare în vederea reînnoirii/prelungirii contractului cu furnizorii departamentului administrativ în această etapă;
  • Monitorizează adresa generală de e-mail și răspunde solicitărilor, împreună cu departamentele în cauză;
  • Alte sarcini administrative.


Contractul este pe o perioadă de 6 luni


Cerințe:


  • Independență în îndeplinirea sarcinilor și o abordare proactivă
  • Abilitati organizatorice, comunicare, diligenta, atentie la detalii, flexibilitate
  • Limba engleza – intermediar
  • română - vorbitori nativi
  • Experienta pe post similar


Diversitate, echitate și incluziune


La Haleon îmbrățișăm forța noastră de muncă diversă prin crearea unui mediu incluziv care sărbătorește perspectivele noastre unice, generează curiozitate de a crea o înțelegere de neegalat unul față de celălalt și promovează rezultate corecte și echitabile pentru toată lumea.


Ne străduim să creăm un climat în care sărbătorim diversitatea noastră sub toate formele, tratându-ne unii pe alții cu respect, ascultând diferite puncte de vedere, susținându-ne comunitățile și creând un loc de muncă în care sinele tău autentic aparține și prosperă.


Credem într-o cultură de lucru agilă pentru toate rolurile noastre. Dacă flexibilitatea este importantă pentru dvs., vă încurajăm să explorați împreună cu echipa noastră de angajare care sunt oportunitățile. care sunt oportunitățile.


Dacă aveți nevoie de anumite aranjamente sau alt suport pentru a aplica pentru un loc de muncă la GSK, vă rugăm să contactați Centrul de servicii GSK HR la 1-877-694-7547 (număr gratuit în SUA) sau +1 801 567 5155 (în afara SUA).


GSK este un angajator cu egalitate de șanse/discriminare pozitivă. Toți candidații eligibili se bazează pe rasă, culoare, origine națională, religie, sex, stare de sarcină, stare civilă, orientare sexuală, identitate/exprimare de gen, vârstă, dizabilitate, informații genetice, serviciu militar, statut de veteran înrolat sau alt oficial federal, oficial sau vor fi de asemenea evaluate în mod egal, indiferent de clasele locale de protecție.


Notă importantă pentru agențiile/agenții de ocupare a forței de muncă


GSK nu acceptă propuneri de la agențiile/agențiile de ocupare a forței de muncă pentru posturi postate pe acest site. Toate agențiile/agenții de ocupare a forței de muncă trebuie să contacteze departamentul comercial și general de achiziții/resurse umane GSK pentru a obține aprobarea scrisă înainte de a recomanda orice candidați către GSK. Consimțământul prealabil scris este o condiție prealabilă pentru orice acord (oral sau scris) între agenția/agentul de ocupare a forței de muncă și GSK. Orice acțiune întreprinsă de agenția/agentul de angajare fără o astfel de aprobare scrisă va fi considerată a fi fost întreprinsă fără aprobarea sau acordul contractual al GSK.


Vă rugăm să rețineți că, dacă sunteți un profesionist medical autorizat în Statele Unite sau sunteți desemnat ca profesionist din domeniul sănătății de legile statului emitent, GSK poate fi obligată să colecteze și să raporteze costurile suportate în numele dvs. dacă sunteți chemat pentru un loc de muncă. interviu. Această colecție de informații privind transferul de lucruri de valoare este necesară pentru ca GSK să respecte toate cerințele de transparență guvernamentale și federale ale SUA. Pentru mai multe informații, consultați pagina GSK Transparența raportării pentru înregistrări.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Haleon pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Haleon pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Haleon locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?