Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea companiei:
Hotel Ckeck Inn***este o constructie noua(2012) si moderna, situata in Campusul Universitar. Hotelul abordeaza ideea de ospitalitate intr-o maniera noua, inclinata in special pe satisfacerea dorintelor individuale fiecarui de dotări de calitate, finisaje moderne, servicii de calitate si profesionalism.
CERINTE:
- cunoasterea limbii engleze (scris,vorbit) la un nivel mediu/avansat ; o a doua limba de circulatie internationala reprezinta un plus
- cunostine operare PC
- aspect fizic placut
- persoana dinamica,disciplinata,cu spirit de echipa
- orientare catre client
- bune abilitati de comunicare
- cunoasterea tehnicilor si procedurilor de lucru specifice departamentului Front Office
RESPONSABILITATI:
- respecta standardele de calitate si procedurile de lucru specifice hotelului la care lucreaza
- Check-in; Check-out;
- gestioneaza rezervarile
- comunica cu celelalte departamente pentru a asigura satisfacerea cerintelor clientului
- ofera clientului informatii, rezolva solicitarile clientului
- se asigura de rezolvarea reclamatiilor
- primeste si distribuie corespondenta, mesajele si apelurile telefonice
- verifica si face inchiderea de zi; emite rapoartele specifice
- se asigura de o imagine impecabila a sa si a locului unde lucreaza ( receptie, lobby,etc)
BENEFICII:
- se discuta la interviu