Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ești în căutarea unei cariere diferite și plină de satisfacții? Ești doar la câteva clicuri distanță!
Sodexo oferă o paletă extrem de variată de servicii în cele trei activități derulate în peste 70 de țări. Așadar, vei găsi întotdeauna o oportunitate potrivită pentru tine.
Responsabilitati principale:
- Atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii;
- Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor;
- Cunoasterea limbilor romana si engleza fluent;
- Evidenta corespondentei primite si distribuite;
- Efectuarea cu maxima responsabilitate a sarcinilor ad-hoc primite de la superiorul ierarhic;
- Managementul cheilor de acces in spatiile clientului conform procedurii;
- Colaborarea cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta a cardurilor de acces, conform procedurii;
- Tine legatura cu firmele de curierat, avand desemnata o persoana de contact. Va face urmatoarele operatiuni : primeste plicuri de la angajatii clientului, le inregistreaza in borderou si le preda firmei de curierat; utilizeaza aplicatia online in vederea managementului corespondentei; tine evidenta tuturor plicurilor si coletelor mai mici de 2 kg, utilizand borderoul; Intocmeste rapoartele lunare si le transmite catre superiorul ierarhic;
- Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului;
- Sorteaza plicurile aduse de curierul intern;
- Inregistreaza in “Registru Vizitatori” toti vizitatorii clientului si completeaza raportul lunar;
- Inregistreaza coletele livrate la Receptie si transmite raportul lunar;
Conditii:
- Cunoasterea limbii engleze
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office
- Abilitati de comunicare
- Prezentabil/a si empatic/a
Ce oferim: