Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil, prietenos fiecarui oaspete ;
- Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare ;
- Verifica camerele pre-alocate clientilor in ziua sosirii;
- Completeaza profilele clientilor in Medallion;
- Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de securitate;
- Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale (rezervari, tarife, metoda de plata) ;
Cerinte:
- diploma bacalaureat (obligatoriu )
- studii superioare in curs sau finalizate (avantaj)
- experienţă în domeniu constituie avantaj
- abilităţi de comunicare, orientare către client
- limba engleză la nivel avansat (obligatoriu)
- cunoasterea unei alte limbi straine - nivel mediu / avansat (avantaj)
Oferta:
- mediu de lucru performant
- salariu motivant
Va rugam sa aplicati cu CV pe adresa de email a hotelului.
Hotelul Ramada Brasov este primul si singurul hotel ce apartine unui lant international care exceleaza prin calitatea si profesionalismul serviciilor oferite!