Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Recrutam personal pentru postul de Receptioner pentru un ApartHotel 4**** din Bucuresti, zona Carrefour Grozavesti, sector 6

Candidatul ideal :

  • Persoane amabile, seriose , dornice sa progreseze , bine organizate, orientate catre client si cu spirit de echipa dezvoltat;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational ;
  • Abilitati operarecu un sistem de gestiune hoteliera (OPERA PMS constitue un avantaj);
  • Capacitate de luare rapida a deciziilor privind solutionarea problemelor in timp scurt;
  • Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I,II si III);

Responsabilitati:

  •  Procedura check – in si check – out
  • Procesarea rezervarilor telefonice si a cerintelor primite via e-mail si fax-
  • Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilordisponibile
  •  Alocarea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;
  • Urmareste si verifica evolutia rezervarilor si a sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata;
  • Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
  • Asigura cresterea incasarilor hotelului promovand cu orice ocazie serviciile locatiei pe care o reprezinta;
  •  Monitorizeaza conturile agentiilor online si semnaleaza eventualele nereguli superiorului;
  • -Updateaza disponibilitatea camerelor in mediul online conform timp real;
  • Respecta si pune in aplicare task-urile zilnice atribuite de superior;
  • Verifica TO DO LIST transmisa de la o tura la alta si actioneaza daca este cazul;

Cerinte:


-  Certificare receptioner hotel / tehnician turism / brevet turism / facultate de turism– reprezinta un avantaj dar nu reprezinta un must , oferim suport in obtinerea acestuia;
- Experienta anterioara de preferat in industria hoteliera de minim 3 luni - reprezinta un avantaj, dar nu este un must;

Oferim :

 

  • Seriozitate , accesibilitate –langa Metrou Grozavesti
  • Mediu de lucru placut – Locatia este noua
  • Echipa tanara
  • Mediu placut
  • 1 masa pe zi, apa si cafea
  • Pachet salarial atractiv
  • Reala posibilitate de a avansa
  • Bonus in functie de realizarile echipei
  • Altele in functie de negociere

 

Recrutam personal pentru postul de Sef de receptie pentru un ApartHotel 4**** din Bucuresti, zona Carrefour Grozavesti, sector 6

Candidatul ideal :

  • Persoana amabila, seriosa , foarte bine organizata, orientata catre client si rezultate de exceptie , calitati de leader
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ;
  • Abilitati operare cu un sistem de gestiune hoteliera si a pachetului Microsoft Office (OPERA PMS constitue un avantaj, PowerPoint, Word, Excel, Canva);
  • Capacitate de luare rapida a deciziilor privind solutionarea problemelor in timp scurt;
  •  Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru, grad de disponibilitate ridicat;

Responsabilitati:

  • Inlocuieste receptionerul in cazuri de exceptie (concedii, demisii , accidente , neprevazute);
  • Dezvolta echipa si mentine buna comunicare si relationare intre colegi;
  • Face recrutari pentru reintregirea echipei;
  • Verifica rezervarile, rapoartele zilnice si a incasarile;
  • Mentine relatia cu actualii clienti, dezvolta baza de date a companiei;
  • Contacteaza potentiali clienti, transmite ofertele actualizate periodic, follow-up oferte;
  • Gestionarea cananelor online cu privire la disponibilitati si preturi;
  • Indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilor disponibile;
  • Verificar alocarea camerelor;
  • Verifica  periodic buna functionare a echipamentelor si a dotarilor din locatie;
  • Implementeaza si actualizeaza procedurile de lucru si urmareste aplicarea lor;
  • Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
  • Asigura cresterea incasarilor hotelului promovand cu orice ocazie serviciile locatiei pe care o reprezinta;
  • Negociaza si semneaza contractele cu furnizorii locatiei;
  • Aprovizioneaza periodic , comenzi online si telefonice;
  •  Monitorizeaza conturile agentiilor online si semnaleaza eventualele nereguli superiorului;
  • Negociaza si semneaza contractele cu partenerii;
  • Updateaza disponibilitatea camerelor in mediul online conform disponibilitatii;
  • Verifica TO DO LIST pentru a se asigura ca nu este nicio urgenta lasata nerezolvata de la o tura la alta;

Cerinte:

- Experienta anterioara de preferat in industria hoteliera de minim 6 luni - reprezinta un avantaj, dar nu este un must;
- Recomandare de la fostul loc de munca constitue un avantaj;

Oferim :

  • Seriozitate , accesibilitate –langa Metrou Grozavesti
  • Mediu de lucru placut – Locatia este noua
  • Echipa tanara
  • Mediu placut
  • 1 masa pe zi, apa si cafea
  • Pachet salarial atractiv
  • Bonusuri in functie de realizari
  • Altele in functie de negociere

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SAB SERV EXPRES SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SAB SERV EXPRES SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SAB SERV EXPRES SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?