Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Recrutam personal pentru postul de Receptioner pentru un ApartHotel 4**** din Bucuresti, zona Carrefour Grozavesti, sector 6
Candidatul ideal :
- Persoane amabile, seriose , dornice sa progreseze , bine organizate, orientate catre client si cu spirit de echipa dezvoltat;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational ;
- Abilitati operarecu un sistem de gestiune hoteliera (OPERA PMS constitue un avantaj);
- Capacitate de luare rapida a deciziilor privind solutionarea problemelor in timp scurt;
- Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru (schimbul I,II si III);
Responsabilitati:
- Procedura check – in si check – out
- Procesarea rezervarilor telefonice si a cerintelor primite via e-mail si fax-
- Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilordisponibile
- Alocarea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;
- Urmareste si verifica evolutia rezervarilor si a sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata;
- Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
- Asigura cresterea incasarilor hotelului promovand cu orice ocazie serviciile locatiei pe care o reprezinta;
- Monitorizeaza conturile agentiilor online si semnaleaza eventualele nereguli superiorului;
- -Updateaza disponibilitatea camerelor in mediul online conform timp real;
- Respecta si pune in aplicare task-urile zilnice atribuite de superior;
- Verifica TO DO LIST transmisa de la o tura la alta si actioneaza daca este cazul;
Cerinte:
- Certificare receptioner hotel / tehnician turism / brevet turism / facultate de turism– reprezinta un avantaj dar nu reprezinta un must , oferim suport in obtinerea acestuia;
- Experienta anterioara de preferat in industria hoteliera de minim 3 luni - reprezinta un avantaj, dar nu este un must;
Oferim :
- Seriozitate , accesibilitate –langa Metrou Grozavesti
- Mediu de lucru placut – Locatia este noua
- Echipa tanara
- Mediu placut
- 1 masa pe zi, apa si cafea
- Pachet salarial atractiv
- Reala posibilitate de a avansa
- Bonus in functie de realizarile echipei
- Altele in functie de negociere
Recrutam personal pentru postul de Sef de receptie pentru un ApartHotel 4**** din Bucuresti, zona Carrefour Grozavesti, sector 6
Candidatul ideal :
- Persoana amabila, seriosa , foarte bine organizata, orientata catre client si rezultate de exceptie , calitati de leader
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ;
- Abilitati operare cu un sistem de gestiune hoteliera si a pachetului Microsoft Office (OPERA PMS constitue un avantaj, PowerPoint, Word, Excel, Canva);
- Capacitate de luare rapida a deciziilor privind solutionarea problemelor in timp scurt;
- Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru, grad de disponibilitate ridicat;
Responsabilitati:
- Inlocuieste receptionerul in cazuri de exceptie (concedii, demisii , accidente , neprevazute);
- Dezvolta echipa si mentine buna comunicare si relationare intre colegi;
- Face recrutari pentru reintregirea echipei;
- Verifica rezervarile, rapoartele zilnice si a incasarile;
- Mentine relatia cu actualii clienti, dezvolta baza de date a companiei;
- Contacteaza potentiali clienti, transmite ofertele actualizate periodic, follow-up oferte;
- Gestionarea cananelor online cu privire la disponibilitati si preturi;
- Indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilor disponibile;
- Verificar alocarea camerelor;
- Verifica periodic buna functionare a echipamentelor si a dotarilor din locatie;
- Implementeaza si actualizeaza procedurile de lucru si urmareste aplicarea lor;
- Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
- Asigura cresterea incasarilor hotelului promovand cu orice ocazie serviciile locatiei pe care o reprezinta;
- Negociaza si semneaza contractele cu furnizorii locatiei;
- Aprovizioneaza periodic , comenzi online si telefonice;
- Monitorizeaza conturile agentiilor online si semnaleaza eventualele nereguli superiorului;
- Negociaza si semneaza contractele cu partenerii;
- Updateaza disponibilitatea camerelor in mediul online conform disponibilitatii;
- Verifica TO DO LIST pentru a se asigura ca nu este nicio urgenta lasata nerezolvata de la o tura la alta;
Cerinte:
- Experienta anterioara de preferat in industria hoteliera de minim 6 luni - reprezinta un avantaj, dar nu este un must;
- Recomandare de la fostul loc de munca constitue un avantaj;
Oferim :
- Seriozitate , accesibilitate –langa Metrou Grozavesti
- Mediu de lucru placut – Locatia este noua
- Echipa tanara
- Mediu placut
- 1 masa pe zi, apa si cafea
- Pachet salarial atractiv
- Bonusuri in functie de realizari
- Altele in functie de negociere