Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ovidius Clinical Hospital angajeaza receptioner/a pentru receptie si call center. Persoana ideala trebuie sa fie energica si entuziasta, cu o atitudine mereu proactiva.
PRINCIPALELE RESPONSABILITATI:
- Primirea pacientilor in spital;
- Efectuarea de programari;
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Supravegherea si controlul accesului vizitatorilor si al angajatilor;
- Preluarea, expedierea si trierea corespondentei;
- Inregistrarea documentelor;
- Gestionarea relatiei cu furnizorii de servicii;
- Intocmirea de rapoarte si documente pentru receptie ;
- Activitati de secretariat;
- Furnizarea de informatii si acordarea suportului in orice problema intr-un mod politicos, binevoitor si profesionist pacientilor, angajatilor si vizitatorilor
- Activitati de casierie.
CERINTE :
- Studii medii sau de specialitate, finalizate;
- Cunostinte de limba engleza scris/vorbit;
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Perseverenta, corectitudine, implicare, flexibilitate, adaptabilitate;
- Foarte buna capacitate de organizare si planificare;
- Prezenta placuta, ingrijita.
BENEFICII :
- Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist.