Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descriere companie angajatoare – Transport Service Group
“Transport Service Group (TSG) este reprezentantul euroShell card in Romania. Inca din, TSG se ocupa de distribuirea si gestionarea cardurilor euroShell pentru companiile care efectueaza transport international de marfuri si persoane, inlesnind plata combustibilor, a taxelor de drum si a altor servicii complementare transportului.
Misiunea TSG este de a oferi suport complet transportatorilor din Romania, pentru ca acestia sa devina mai performanti in ceea ce fac zi de zi si sa oferim managerilor din transporturi relaxarea necesara pentru a-si creiona si creste propriul business.
Viziunea noastra este de a fi un brand responsabil, transparent si puternic orientat catre in ceea ce priveste orientarea catre client.”
Obiectivul postului de SPECIALIST SUPORT CLIENTI consta in oferirea suportului privind derularea contractelor cu clientii companiei, asigurand calitatea serviciilor si satisfactia clientilor privind serviciile si produsele contractate.
Responsabilitati
- Vei raspunde solicitarilor clientilor privind intrebari si situatii intampinate – conform prevederilor contractuale si in concordanta cu regulile interne (telefonic si pe e-mail)
- Vei formula solutionarea situatiilor clientului
- Vei colabora intern cu colegi din alte departamente pentru a propune solutii – atunci cand va fi necesar
- Vei pastra evidenta solicitarilor clientilor in sistemul special alocat
- Vei oferi suport echipei de vanzari si altor departamente din companie, inclusive rapoarte si situatii
Profil
- Energie, responsabilitate
- Bune abilitati de comunicare clara a unui mesaj (verbal si scris)
- Capacitate de a fi calm/a si a aborda cu rabdare persoane diverse, de a empatiza si a fi asertiv/a, capacitate de a negocia cursuri de actiune
- Orientare catre respectarea unui set de reguli, in echilibru cu capacitatea de a decide, in mod independent si creativ, modalitati de abordare a unor situatii ad hoc
- Gandire structurata, logica
- Eficienta privind managamentul timpului si organizarea activitatii
- Abilitati privind lucrul cu aplicatii software de business, sau cel putin Word, Excel si Outlook
- Cunostinte de limba engleza: comunicar de business in scris, cel putin nivel intermediar
- Studii superioare
Oferta:
- Companie cu mediu placut de lucru si modalitate de relationare non-formala, deschisa, fara constrangeri procedurale rigide
- Pachet salarial foarte competitiv, bonusuri de performanta, al 13-lea salariu;
- Pachet de 30 de beneficii pentru angajati