Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea companiei:
Clientul nostru este un hotel de 5 stele din Cluj-Napoca.
Candidatul ideal pentru noi este o persoana care adora sa isi faca clientii fericiti si isi doreste o cariera intr-o companie cu renume pe piata ospitalitatii, apreciata pentru serviciile peste asteptari.
Cerinte:
- Persoana constiincioasa, ordonata, cu atentie distributiva, corecta, dornica sa isi indeplineasca cat mai bine atributiile si obligatiile specifice postului;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Spirit organizatoric;
- Adaptabilitate;
- Atitudine pozitiva si rezistenta la stres;
- Capacitatea de a lucra in ture (12/24;inclusiv ture de noapte si in weekend-uri;
- Experienta pe un post similar - minim 6 luni - reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea programului de gestiune Medallion - reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat - cerinta obligatorie.
Descrierea jobului:
- Intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera;
- Realizeaza activitatii de cazare respectand procedurile de check in si check out;
- Elibereaza documente de plata si urmareste incasarile;
- Preia si inregistreaza rezervarile de la client;
- Promoveaza serviciile oferite clientilor;
- Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
- Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele special;
- Urmareste si verifica evolutia sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata;
- Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;
- Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
- Colaboreaza cu celelalte departamente ale hotelului ,scopul final fiind acela de a creea un sejur placut clientilor;
- Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor.
Se ofera:
- Oferta (bonusuri, beneficii)
- Mediu de lucru placut si motivant;
- Echipa tanara si profesionista;
- Salariu atractiv;