Receptioner hotel

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

OBIECTIVUL POSTULUI:

Asigurarea serviciilor de informare, rezervare si cazare pentru clientii hotelului, stabilirea unor relatii optime cu clientii, rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor solicitarilor.

 

Cerinte obligatorii:

• Abilitati excelente de comunicare;

• Cunostinte bune de limba engleza scris si vorbit;

• O a doua limba de circulatie internationala reprezinta avantaj major;

• Abilitatea de a organiza si a identifica activitatile prioritare;

• Atitudine pozitiva, spirit de echipa, orientare pro client;

• Spirit de observatie, atentie la detalii, flexibilitate;

• Cunostinte bune de operare PC;

• Calificari in domeniu reprezinta un avantaj.

Candidatul ideal:

- Persoana organizata, proactiva, dinamica, determinata;

- Flexibilitate in ceea ce priveste programul de lucru.


Descrierea jobului:

Responsabilitati:


- Este responsabil de primirea oaspetilor intr-o maniera ospitaliera si procesarea rapida a cerintelor acestora;

- Informeaza oaspetii la sosirea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri);

- Verifica listele zilnice de sosiri;

- Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilor disponibile printr-o buna comunicare cu departamentele Housekeeping, Restaurant, Administratie, etc.;

- Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;

- Urmareste si verifica evolutia sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de      plata;

- Proceseaza solicitarile privind rezervarile telefonice si online de camere din partea oaspetilor;

- Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;

- Proceseaza check-in-urile si check-out-urile cu eficienta si profesionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri;

- Raspunde cerintelor oaspetilor cu privire la informatii despre hotel si obiectivele turistice;

- Asigura cresterea incasarilor hotelului promovand serviciile hotelului.

 

BENEFICII:

- siguranta locului de munca si contract pe perioada nedeterminata;

- pachet salarial motivant;

- ore suplimentare platite.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BOAVISTA SPORT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BOAVISTA SPORT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BOAVISTA SPORT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?